לפני פחות משבועיים הפכה כוכבת "חתונה ממבט ראשון" שרונה מרלין לאמא בפעם הראשונה ליורש עצר ראשון, יחד עם בעלה יניב לקונישוק. לתינוק הטרי היא העניקה את השם שון. כעת היא חושפת לראשונה תמונה של שון ומשתפת מרגעי הלידה, כשכותבת: "התלבטתי רבות והחלטתי שאשתף בסיפור הלידה שלי מוולפסון, שפשוט היה קסום והכל בזכות הצוות המושלם שליווה אותי בלידה. מקווה שיחזק הריוניות ויפזר קצת אור בימים האלה".

"יום שני, ה-7.11, שבוע 38.5, אני מגיעה לטיפול אצל אורית ואומרת 'זהו אנחנו מוכנים, תעזרי לו לצאת'. דיקור, רפלקסולוגיה, עיסוי וחוזרת הביתה. בלילה מתחילה להרגיש התכווצויות בקטנה. בשישי בבוקר קולטת שיש קצת דימום, קופצת למיון, המוניטור תקין ואפילו יש 4 צירים, אבל הצוואר סגור לגמרי. אני בשוק התכווצויות האלה הם צירים וחושבת לעצמי שזה הולך להיות קל משחשבתי. היו שלוש אופציות, חוזרת הביתה, ממתינה במיון שיתפתח או זירוז כי התינוק בשל. יצאתי בהצהרה שאני רוצה לידה טבעית וחזרתי הביתה", כתבה והוסיפה תיעוד מאותם הרגעים.


"בלילה, להתכווצויות מתלווה כאב, וזה פחות קליל אבל עדיין סביל. צירים כל 4/5 דקות, מעמיסים מזוודות לאוטו וחוזרים לוולפסון, במוניטור רואים ממש צירים אבל הצוואר עדיין סגור. חוזרים הביתה. שבת בערב אחרי לילה ללא שינה וכאבים בלתי פוסקים מהגיהנום חוזרים לוולפסון. בדרך כביש מהיר, אזעקה - אני לא מסוגלת לצאת מהרכב. מגיעים לבית חולים יש כבר מחיקה של 5 , אבל הראש 4, חוזרים שוב הביתה לסבול שם".

אחרי שהגיעה לצירים בתדירות של כל שתי דקות, שבה שרונה לבית החולים: "פתיחה של 3.5, ישר לחדר לידה. אני לא מחכה שישאלו ואומרת שאני רוצה אפידורל, ואז פתאום הכל נרגע. עד שמתחילה הדרמה, האטות דופק, פרופסור ויינר ושתי רופאות נכנסים להערכת מצב. אני מרגיעה את עצמי ואומרת העיקר אצא בידיים מלאות, הם מזרימים פנימה מים מטוהרים, והדופק עולה חזרה. מקבלת פיטוצין, מרגישה את הצירים של הפיטוצין, למרות האפידורל. לא עוברת רבע שעה ואני בפתיחה של עשר, ואז מגיעות הלחיצות, ופתאום מרגיש שהעולם נעצר מלכת, 3 לחיצות והתינוק שלנו בחוץ. הלב מתמלא ואנחנו מתמוגגים מאושר, אין אהבה טהורה כזו, נכנסו זוג ויצאנו משפחה".

שרונה מרלין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרונה מרלין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)