בשבוע שעבר נחתה משלחת של משפחות החטופים בקליפורניה, במטרה לנסות לשכנע את העולם להתגייס להשיב את יקיריהם. בעוד רוב כוכבי הוליווד הוציאו הודעות גינוי על מדינת ישראל, כשהזכורה מביניהן היא זו של אנג'לינה ג'ולי שעוררה הדים ברחבי העולם עם הביקורת הנוקבת שלה נגדנו, היתה דווקא כוכבת אחת ענקית שהביעה תמיכה במשפחות המיוסרות.

אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)

שרון סטון בת ה-65, אחת השחקניות המצליחות ביותר בהוליווד וזוכת פרסי האמי וגלובוס הזהב, פתחה את ביתה למפגש מחמם לב עם משפחות החטופים, ביניהם אלה שני בת ה-14 מקיבוץ בארי שאביה נרצח ובן דודה עמית בן ה-16 נחטף, ויוני אשר שכל משפחתו נחטפה לעזה - אשתו דורון ושתי בנותיהם, רז בת ה-4 ואביב בן השנתיים.

הכוכבת שמעה את הזוועות שעברו משפחתם ויקיריהם, ולא הצליחה להסתיר את הדמעות. הכוכבת הבטיחה להם כמי שקיבלה פרס הוקרה מהצלב האדום לדבר עם הארגון באופן אישי ולנסות לעזור ככל יכולתה, כך דיווח הכתב דניאל אדלסון.

שרון סטון (צילום:  Phillip Faraone  Getty Images)
שרון סטון (צילום: Phillip Faraone Getty Images)

סטון מצטרפת לנציגה שלנו בהוליווד, גל גדות, שתיווכה לאחרונה את הקרנת סרט הזוועות לבכירים בהוליווד, תוך כדי שהיא ממשיכה לפרסם בעמוד האינסטגרם שלה את הילדים החטופים בעזה. גדות גם חתמה יחד עם כוכבים גדולים אחרים ביניהם בראדלי קופר, ג'סטין טימברלייק וקייטי פרי על מכתב פתוח לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בו דרשו להשיב את בני הערובה בהקדם הביתה. 

גל גדות (צילום: נטפליקס)
גל גדות (צילום: נטפליקס)