הפודית ואושיית הרשת דניאל עמית העלתה היום (שני) סדרת סטורי'ז זועמים בהם היא מספרת כי כתבת "חדשות 13" נגה ניר נאמן פנתה אליה בבקשה לברר האם היא פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה לינק למכירת דסקיות להעלאת מודעות החטופים בעזה, שכל הכנסותיהן יועדו לתרומה.

דניאל עמית על השיחה עם נגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית על השיחה עם נגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עמית מתארת את השתלשלות האירועים בהם ניסתה להבין על מה מדובר, עד שהעיתונאית גללה בפניה שמדובר בשיתוף פעולה שעשתה כוכבת הרשת עם מותג שהכריז שיתרום את הכנסות הדיסקיות לתרומה, אולם לפי בדיקתה, הכסף לא נתרם מעולם.

בשלב הזה, הטונים של עמית החלו לעלות כשהיא טוענת שניר נאמן האשימה אותה בהונאה וכך אמרה: "היא אומרת לי – 'או שגם אותך הונו או שאת שותפה להונאה'. אני אומרת לה-  'נראה לי שאת מבולבלת ובדיוק הרופא קרא לי', אמרתי לה שאני חמש דקות אחזור אליה". 

נגה ניר נאמן (צילום: אור גפן)
נגה ניר נאמן (צילום: אור גפן)

עמית ממשיכה לגלול את הסיפור ואומרת שפנתה לנציגי החברה שאמרו לה כי התרומה היא על שם אחר, לכן השם שם החברה לא מופיע בתרומות. אולם זה לא נגמר כאן, כי האושיה כבר הייתה עצבנית לגמרי ובשיחה חוזרת עם עיתונאית חדשות 13 אמרה לה: "אולי כדאי שפעם הבאה לא תתקשרי לאנשים כי את רוצה למצוא אייטם ולהאשים אותם. את יכולה להתקשר ולהגיד – 'היי אני עושה כתבה, שמעתי שיש הרבה אנשים שמוכרים דסקיות ואני רוצה לברר אם זה הונאה'".

דניאל עמית על השיחה עם נגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית על השיחה עם נגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לטענתה, ניר נאמן הטיחה בפניה כי היא "חתיכת ילדה חוצפנית". בסיום סדרת הסטוריז הארוכה, פרסמה עמית שיחה בוואטספ בינה לבין ניר נאמן בה כתבה לעיתונאית - "חשבונית על שם התרומות. תתביישי לך". נאמן הגיבה לה: "יופי שמחה שהכסף באמת נתרם" ועמית הוסיפה: "מה עם סליחה על זה שהאשמת אותי ואת החברה בגניבה מבלי לדעת?".

מטעם חדשות 13 נמסר: "אנו מודים למשפיענית דניאל עמית שקידמה והעלתה לדיון ציבורי את נושא הכתבה של נגה ניר נאמן במהדורה הערב, במסגרתה היא חושפת כיצד יצרני דסקיות תפסו טרמפ על המטרה הטובה של תרומה למטה משפחות החטופים. המערכת פנתה בין היתר, לדניאל עמית בשיחה פרטית, בעקבות מידע שהתקבל שלשמחתנו במקרה שלה התברר כלא נכון. כולם מוזמנים לצפות בתחקיר המלא במהדורה המרכזית הערב ב- 20:00".

ההתכתבות בין ניר נאמן לעמית  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההתכתבות בין ניר נאמן לעמית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)