הזמר רותם כהן התייחס בפוסט נוקב להפגנה של יהודים וערבים נגד המלחמה בעזה, ועל ההקלטה שהתפרסמה בה נשמע חייל שחזר לאפטר משדה הקרב אחרי 40 ימי לחימה, כשהוא מספר כיצד עבר לצד המפגינים חטף יריקה משפילה.

כהן כתב: "אני מתבייש. פשוט מתבייש. יש לי בעזה חברים ומשפחה והלוואי וזה לא יגיע אליהם שהם מקריבים עצמם בשביל כפויי טובה כאלו. מישהו מכיר את חייל המילואים?", אלא שהזמרת דנה ברגר לא קיבלה את הפוסט של כהן והאשימה אותו בפילוג, וכך בחרה להגיב לו: "מותר לאנשים לחשוב אחרת ממך, זה לא הופך אותם לבוגדים. גם אם הם חושבים ממש אחרת ממך זו עדיין זכותם. נשבר הלב להמשיך לראות פוסטים מפלגים. זה זמן של יחד ללא קשר לדעות פוליטיות. רוב העם מבין את זה ומרפא כעת את האפלה הגדולה שנפלה עלינו בעזרת אהבה".

דנה ברגר מגיבה לרותם כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה ברגר מגיבה לרותם כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כהן הגיב לה: "לצערי אנחנו לא מכירים, אבל  כשהמדינה שלי נמצאת במקום של מלחמה אמיתית על קיומה בארץ ובעולם, בימים שמסמנים צלב קרס על בתים של יהודים, בימים שהדגל שלך מסמן אותך כמטרה ולא מסמל אותך כמדינה, ראוי שתפסיק לחשוב על מה יש בצד השני. הוידאו הזה לא בא לפלג. הוא בא למרקר בטוש הכי זוהר שאפשר, את אלו שצריך להוקיע מתוכנו."

הזמרת שרון חזיז זעמה על תגובתה של ברגר והצטרפה לחזק את הזמר רותם כהן. רק נזכיר שצמד הזמרות חזיז וברגר, כיכבו יחד בעברן  בתכנית המיתולוגית "עניין של זמן", וכך כתבה חזיז בתגובה: "צר לי לומר, גם אני כמו רותם מתביישת וכועסת מאוד על המפגינים, כפיות טובה אל מול החיילים שמגינים עלינו עכשיו. מבחינתי זאת שנאה עצמית לעצמו והכי מפלג אבר. בלי קשר לאהבתי לדנה".  

שרון חזיז (צילום: שי יחזקאל)
שרון חזיז (צילום: שי יחזקאל)