אושיית הפודי'ז דניאל עמית, זעמה השבוע ושיתפה את עוקביה כי כתבת הצרכנות של "חדשות 13", נגה ניר נאמן, פנתה אליה בבקשה לתגובה לאחר שעמית פרסמה ברשתות חברה שמוכרת דיסקיות למען החטופים שהרווחים שלהם יועברו  למטה החטופים. 

דניאל עמית על השיחה עם נגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית על השיחה עם נגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לטענת ניר נאמן, מדובר בהונאה והכספים לא הועברו למטה החטופים. עמית עשתה סדר בדברים והסבירה כי הרווחים אכן נתרמו למטה, אך תחת חשבונית על שם חברה אחרת, וזעמה על הכתבת שהאשימה אותה לשווא בגניבה. "היא אומרת לי – 'או שגם אותך הונו או שאת שותפה להונאה'. אני אומרת לה - 'נראה לי שאת מבולבלת'", אמרה עמית לעוקביה בסדרת הסטורי'ז הכועסים שהעלתה. 

נגה ניר נאמן (צילום: סיון חלימי)
נגה ניר נאמן (צילום: סיון חלימי)

אחרי שנראה היה שהסאגה נגמרה כשהעיתונאית הבינה שעמית לא קשורה לשום הונאה, הבטיחה כוכבת הרשת כי היא לא תצפה בערוץ 13, אולם נראה שזה לא הסיפק כי היא לא משחררת מהתקרית וממשיכה לעקוץ את נאמן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Danielle Amit‎‏ (@‏‎danielamit‎‏)‎‏

הפודית שיתפה את אחד מהמתכונים שלה לעוף בתנור, דבר שקורה בשגרה בעמוד האינסטגרם המגרה שלה, אולם הפעם היא צירפה אליו את הכיתוב הבא : "הכנתי מתכון מנחם. יש לכם מזל שלא שמתי שיר עצוב ברקע וקריינתי את המתכון עם קול שקט ונוגה (אהמ)", כשהיא עושה משחק מילים עם שם המשפחה של עיתונאית חדשות 13. למי שפספס את העקיצה לנאמן, דאגה עמית להעלות סטורי  שמפנה לפוסט וכתבה: "העלתי ריל של המתכון, כנסו, תראו וגם תקראו מה כתבתי, מעניין אם אתם חדים". 

דניאל עמית בעקיצה לנגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית בעקיצה לנגה ניר נאמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)