אורי נגר, כוכב "האח הגדול", העביר את הלילה (רביעי) במיון בבית החולים איכילוב, כשליווה את חברו הטוב שעבר תאונת פגע וברח עם קורקינט שפגע בו במעבר חצייה באור אדום, לטענתו. חברו של מתמודד הריאליטי שבר את אפו וידו, ונגר היה שם ללוות אותו כשהוא מבטיח למצוא את רוכב הקורקינט שפגע וברח ומהזירה. 

"תראו מה השעה ותראו איפה אני. קורקינט נכנס בחבר שלי. שבר לו את האף ויש שני שברים ביד", אמר כשהוא מתעד בסדרת סטורי'ז את האשפוז של החבר. בהמשך עדכן בשחרורו: "חבר'ה עשינו את זה, מכתב השחרור בידינו. הכל בטוב, לוקחים דברים בטוב, צרות של עשירים".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אורי נגר על התקרית שהובילה למיון (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בדרכם של השניים הביתה לאחר התקרית הוסיף ואמר: "הבחור שנכנס בו לצערי הרב ברח , ואם יגיע איכשהו הסרטון הזה תדע שאנחנו אחרייך. אנחנו נתפוס אותך ואתה תשלם על מה שעשית, רק כי ברחת. אם היית נשאר כמו גבר, לטפל, לתת יד , להושיט יד, אנחנו עברנו בירוק, הוא עבר באדום, יש גם מצלמות בצמתים האלה. אנחנו נגיע אליך אח שלי. אנחנו נכנס בך הכי חזק שאפשר, אנחנו נתבע אותך, תצטער על זה שברחת, זה חוסר כבוד וגועל נפש".

אורי נגר (צילום: פרטי)
אורי נגר (צילום: פרטי)

אורי נגר כידוע, היה אחד המתמודדים הבולטים בעונה האחרונה של "האח הגדול" שנראית כמו זיכרון ישן מאוד בהתאם לתקופה, אולם נגמרה זמן קצר בלבד לפני תחילת המלחמה. נגר נכנס לבית המפורסם עם הטייטל "גרוש", אולם כשיצא ממנו פרסם תיעוד שלו חוגג לגרושתו יום הולדת יחד עם בנותיהם וכתב: לאמא של הבנות היפות האלה יש יום הולדת. תישארי לביאה כמו שאת, אישה מיוחדת".

אורי נגר, ירדן אביטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר, ירדן אביטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)