הדוגמנית ג׳וליה לוי בוקן, המתגוררת בצרפת בשנים האחרונות, נדהמה לראות סלבס ומובילי דעה ישראלים ששיתפו בימים האחרונים את נאומה היוצא דופן של הפוליטיקאית הצרפתית מארין לה פן בפרלמנט הצרפתי, שם היא יוצאת נגד חמאס ותומכיהם ומגלה תמיכה בלתי מסויגת בישראל. בסרטון שרץ ברשת ומשותף על ידי מובילי דעה ועיתונאים, תוקפת מארין לה פן, בתו של הפוליטיקאי ז׳אן מארי לה פן ומנהיגת הימין הקיצוני בצרפת, את התומכים הפרו פלסטינים, כשהיא משמיעה ביטויי תמיכה בישראל מאז מתקפת הטרור של חמאס.

לה פן מביעה זעזוע קשה על הטבח הנוראי שחוו ילדים, גברים, נשים וזקנים, על האונס הרצח והברבריות של המחבלים ועל הרצון התמידי של ישראל לשלום עם מדינות האיסלאם שרק רוצות לכלותה. אלא שג'וליה לוי בוקן לא מבינה איך הישראלים הצליחו לשכוח את עברה של מארין ומשתפים את הסרטון המדובר.

מארין לה פן (צילום: רויטרס)
מארין לה פן (צילום: רויטרס)

כך מסרה בוקן ל-TMI: "אלוהים, כולם משתפים את הסרטון שלה, זה עשה לי בחילה לראות מפורסמים ישראליים משתפים את הסרטון שלה, היא נתנה נאום מעולה, אבל היא מייצגת את המפלגה הגזענית הפשיסטית של הימין הקיצוני ביותר בצרפת. היא בתו של ז'אן מארי לה פן שהכחיש את תאי הגזים בשואה, המפלגה הקיצונית ביותר, צאצאיהם של משתפי הפעולה והנאצים של מלחמת העולם השנייה".

"ברור שרק ישראלים משתפים אותה, הצרפתים מעולם לא היו עושים את זה, היא מתמודדת נגד מקרון, ואם היא הייתה זוכה לא הייתי יכולה לחיות יותר בצרפת. היא נפרדה מהתנועה לפני עשור והמטרה שלה הייתה מאז להראות שהתנועה הפוליטית שהיא מייצגת היא לא כמו של אבותיה אבל עדיין התוכנית שלה נשארה נוראית, וסכנה אמיתית לדמוקרטיה. עכשיו היא משתמשת במעמדה כאישה עם נאום נהדר נגד השמאל הקיצוני, אבל התנועה שלה היא נצר טהור של פשיזם וגזענות, לא משנה מה אמרה בנאום".

ג'וליה לוי בוקן (צילום: ניר קידר)
ג'וליה לוי בוקן (צילום: ניר קידר)


"גם היהודים הקיצוניים לעולם לא יצביעו לה. הישראלים כנראה לא מודעים למי שהיא, מי אביה, מה התנועה הפוליטית שלה מייצגת, תנועה פאשיסטית קיצונית ביותר מאז מלחמת העולם השנייה. עכשיו כתבים מפרסמים מחדש תנועה פשיסטית רק כי היא נשאה נאום נהדר, כשהיא הייתה ועדיין האיום הכי גדול על הקהילה היהודית. וגרוע מכך שישראלים מפרסמים את נאומה ומקדמים אותה כי זה משייך את ישראל למפלגה הפוליטית השנואה ביותר. זה אסון עבורנו להיות מקושרים אליה ולתנועה שלה. אם זה יימשך לפלסטינאים תהיה הצדקה אמיתית. ההורים שלי היו צריכים להחזיק אקדח כשהייתי צעירה כי קיבלנו איומים, אימי הותקפה אישית על ידי אביה, והתנועה שלה. זה רק יוסיף אש לדלק השנאה נגד ישראל ויהודים בצרפת". 

@dygwlkr6w9qr ♬ צליל מקורי - Proud to be Israeli