הלוויינים של ליאורה מעבר לאוקיינוס מדווחים כי יאיר נתניהו מחפש לאחרונה דירה לרכישה במיאמי.

מטעם משפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.

יאיר נתניהו בדיון בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר נתניהו בדיון בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)


> לפני שלוש שנים נישא במרוקו, ברוב הוד והדר, הרב יואל משה פינטו, בנו של הרב יאשיהו פינטו מאשדוד. רק שזמן קצר לאחר מכן, למרבה הצער, עלו הנישואים על שרטון. בחמישי שעבר נישא הרב יואל שוב, הפעם באולם "קאזה צ'יפריאני" בניו יורק, בנוכחות מכובדים וגדולים בתורה.

חתונת יואל פינטו (צילום: קאזה צ׳יפריאני)
חתונת יואל פינטו (צילום: קאזה צ׳יפריאני)

> נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל נפגשו ביום שני השבוע עם ילדי קיבוץ חולית, המטופלים בשיטה הייחודית “חיבוקי", בובת כלב עצוב עם זרועות ארוכות, שפותחה על ידי ד״ר שי חן גל, הפסיכולוג הראשי של קבוצת “עמל ומעבר", ומשמשת להרגעת ילדים באזורי הקרבות בארץ ובעולם. ד"ר חן גל עומד בראש סיירת חיבוקי, סיירת מתנדבים שהוקמה על ידי “עמל ומעבר" בעידודה של מנכ"לית הקבוצה, דליה קורקין, וטיפלה עד כה ביותר מ־2,200 ילדי מפונים מהדרום השוהים במלונות. הילדים, השוהים בקיבוץ עין גדי, זכו גם לחיבוק חם מהנשיא ורעייתו.

יצחק הרצוג,  שי חן גל, דליה קורקין  (צילום: חיים צח לע''מ)
יצחק הרצוג,  שי חן גל, דליה קורקין (צילום: חיים צח לע''מ)

> גם ארגון “למענכם" לזכויות רפואיות בראשות חתן פרס הנשיא למתנדב, הרב יוסי ערבליך, התגייס מיום פרוץ המלחמה בדרום והעמיד את כל המערך שלו לטובת סיוע לחיילים ולאזרחים שנפצעו. הרב ערבליך, יחד עם אחד התורמים הגדולים של הארגון, איש העסקים בני שטיינמץ, יו"ר אגודת הידידים, סיירו באזורי הקרבות והעניקו שי מיוחד לכל הלוחמות והלוחמים.

> לרגל שבוע האוכל האיטלקי, נציבות הסחר האיטלקית בישראל תקדם את קטגוריית הגבינות האיטלקיות, ותצא בשיתוף פעולה עם זוכה “מאסטר שף", השף האיטלקי מסימיליאנו די מטאו, שיערוך לקבוצה נבחרת סדנה מיוחדת בדגש על מגוון גבינות איטלקיות. 

השף מסימיליאנו די מתאו  (צילום: אנטולי מיכאלו)
השף מסימיליאנו די מתאו (צילום: אנטולי מיכאלו)

> לעופר רפאלי, הדוגמן וסוכן הדוגמניות, ולבת הזוג מרים נולדה בשבוע שעבר בת משותפת העונה לשם לוקה אור רפאלי.

מזל טוב, עופר, כבר רשמת אותה בסוכנות?
״עברנו לילה לבן, מימי ילדה תוך שעה בלידה טבעית, עם הדולה מירית בליס איכילוב, בלי אפידורל. לוקה באיטלקית היא זו שמביאה את האור״.