כוכבת העונה החמישית של "האח הגדול", לבנה גוגמן שהגיעה למקום השני והמכובד, מתפרנסת מהחנות המפורסמת שלה "לבנה זוהרים", ובה מיטב הזוהרים והפיצ'פקס שיש לה להציע. אלא שזוהרים הצליחה להכעיס מאוד את דובר מטה החטופים - חיים רובינשטיין, כשהציעה את "דיסקית החטופים" שמטרתה לעזור בתרומה למשפחות החטופים במאבק החזרתם, במחיר מוזל.

רובינשטיין שיתף את הסרטון של לבנה זוהרים ובה היא אומרת: "בכמה צריך למכור לכם את הדיסקית הזאת? אני רוצה עכשיו שתרשמו לי בתגובות בכמה אני צריכה למכור לכם, כי שמעתי משהו שמאוד מאוד עיצבן אותי. שמעתי שמוכרים לכם את זה ב-40 ש"ח וב-50 ש"ח ועליי זה לא מקובל. תרשמו לי בתגובות בכמה צריך למכור את זה, מבטיחה לכם לרסק את המחיר של זה, מחר אני מקבלת את הסחורה. עם ישראל חי וקיים, שכל החיילים שלנו יחזרו בשלום. אמן שביום שישי כל החטופים יעשו קידוש עם המשפחות שלהם, אמן ואמן". 

רובינשטיין נסער מהסרטון וכתב: "זה הדבר הכי הזוי שראיתי השבוע. וראיתי. עומדת בחורה מול המצלמה ומותחת ביקורת על המחיר של הדיסקיות. ספוילר: הדיסקית עולה 30 שקלים ו-100% תרומה למשפחות החטופים. מה היא מציעה? לרסק את המחיר ולקנות רק אצלה - כל ההכנסות קודש אליה לכיס. אין גבול לבושה".

לבנה גוגמן זוהרים התבקשה להגיב לכתבה, אך טרם נענתה לבקשה.

הפגנה משפחות החטופים (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנה משפחות החטופים (צילום: אבשלום ששוני)