כמה שבועות לאחר שקיבלו את הבשורה המרה על הירצחו של עילי, גיא זוארץ (דודו של עילי) ויעל בר זוהר, אזרו אומץ רב ונסעו למיקום האחרון בו אותר. באופן מרגש אך מצמרר גם יחד - מצאו השניים פריט שככל הנראה היה שייך לנרצח שבילה בפסטיבל נובה ברעים, לצד דבר נוסף.

בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בר זוהר אתמול (שישי): "ב-7 באוקטובר, שבת בבוקר, סימונה מתקשרת ושואלת אותי אם עדי (אחות של גיא) דיברה עם עילי כי הוא ביחד עם ליאם והם לא עונים לה. זאת הייתה שיחת הטלפון הראשונה שאחריה ואחרי שעות ארוכות וקשות, נגלה שהנורא מכל קרה. שרצחו את עילי שלנו ושהחיים שלנו הולכים להשתנות. הבוקר, אזרנו אומץ לנסוע לנקודה האחרונה שעילי היה בה. זה היה קשה מאוד".

עוד היא כתבה: "גיא מצא שם קליע של קלצ’ניקוב ואת הדיאודורנט שלך. איפשהו בתת מודע ובדמיון, קיוויתי שאולי אחזור איתך. הלב מסרב לקבל את רוע הגזירה ושהמוות שלך הוא סופי. עילי, אני אוהבת אותך כל כך. בבקשה תבוא לבקר אותי בחלומות, תן סימן. כולנו מתגעגעים כל יום יותר. מקווה שיעשו סוף למרצחים, לחמאס האכזרי ושהם ישלמו על כל מה שהם עשו לנו! לא מאמינה שכך באמצע כביש במדינת ישראל, נרצחת".

בר זוהר צירפה את התמונות של המיקום, את פחית הדיאודורנט המרוסקת ואת הקליע המשומש.