הדוגמנית ג'יג'י חדיד, העלתה בסוף השבוע האחרון פייק ניוז כהרגלה לעמוד האינסטגרם שלה המונה עשרות מיליוני עוקבים. בסטורי שהעלתה הכוכבת הבינלאומית, שיתפה ידיעה על המחבל אחמד מנסרה שבגיל 13 ביצע פיגוע דקירה בשכונת פסגת זאב בירושלים יחד עם בן דודו. השניים דקרו ופצעו קשה ילד יהודי בן 13 ומנסרה נשלח למאסר. אולם בפוסט שהעלתה הדוגמנית, צוין שמדובר ב"ילד אסיר מלחמה" והוסיפה שישראל היא המדינה היחידה בעולם שכולאת ילדים כאסירי מלחמה, כאילו אין כרגע עשרות ילדים ישראלים בלב עזה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)
ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)

הפוסט הזה לא נעלם מעיניה של בר רפאלי, ששיתפה מנגד פוסט הסברה על השבויים שיחזרו לארץ בהשוואה לאסירים הרצחניים שישראל עתידה לשחרר בעקבות עסקת השבויים, ותייגה בגדול את חדיד במטרה להסב את תשומת ליבה לידיעות השקריות שהיא מדווחת ולנזק העצום שהיא מייצרת לישראל. חדיד אמנם לא ענתה לרפאלי והתעלמה לחלוטין, אולם נראה שדווקא בעולם ממש לא מתעלמים. 

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אתר הבידור "just jared" המתחזק עמוד אינסטגרם עם כמיליון וחצי עוקבים, פרסם ידיעה על רפאלי וחדיד וכתב כי "הדוגמנית הישראלית בת ה-38 תקפה את הדוגמנית בת ה-28 לאחר שחדיד פרסמה מידע לא מדויק מבחינת עובדות". האתר הוסיף וציין שהילד עליו הגנה הדוגמנית, נעצר למעשה לאחר שדקר והודה שרצה להרוג יהודים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

בתוך כל זה, חדיד מותקפת מעוד כיוון, כשסקוטר בראון, המנהל האישי של ג'סטין ביבר ולשעבר גם של אריאנה גרנדה, פנה אליה ברשתות ותקף: "בואי נבדוק עובדות לפני שאנחנו מפרסמים מידע מוטעה ל-78 מיליון עוקבים". 

סקוטר בראון נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סקוטר בראון נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)