בימים אלה כובשת ליה נגה, האקסית האחרונה של תום חיימוב, את מדורי הבידור בזוגיות חדשה ודביקה עם הכוכב האוסטרלי נת׳ניאל בוזוליק, ובזמן שהאקסית המיתולוגית מימי "האח הגדול", גל גברעם, כבר מצאה אהבה חדשה משלה, חיימוב מנסה גם הוא את מזלו, ומחפש את האחת שלו באפליקציית ההיכרויות בלינקס.

הפרופיל של תום חיימוב באפליקציית ההיכרויות  (צילום: צילום מסך)
הפרופיל של תום חיימוב באפליקציית ההיכרויות (צילום: צילום מסך)

לא רק שחיימוב פתח פרופיל בניסיון למצוא את הזיווג שלו, הוא הגדיל לעשות כשנכנס שותף ב"בלינקס", רשת הכרויות חברתית ישראלית חדשה שמתכננת להשתלט על שוק ההיכרויות הישראלי. אלא ש-TMI הרגישו תחושת דה זה וו תמוהה, בעקבותיה חקרו וגילו כי בעבר מי ששימשה פרזנטורית של האפליקציה עוד כשהייתה בשלבי השקה ראשונים, היא לא אחרת מהאקסית המיתולוגית גברעם. חיימוב הוא כאמור גם שותף ברשת ההיכרויות החדשה, ואולי גם הוא ימצא אהבה חדשה באותה פלטפורמה שהאקסית המיתולוגית ייצגה .

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אלון וקנין)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אלון וקנין)

גברעם וחיימוב כזכור, היו בזוגיות במשך שנה ונפרדו ברעש גדול בחודש פברואר 2022. מאז הפרידה, הספיקה גברעם לעלות לכותרות כשצולמה צמודה לזמר אייל גולן וחרושת השמועות לא פסקה בנוגע לזוגיות הלא צפויה שנראה היתה שמתהווה בין השניים. השמועות כאמור, התבררו כלא נכונות והיא וחיימוב נצפו צמודים מאוד בחתונה של יוצאת אחרת של "האח הגדול", ליאור סיביניק בחודש יוני האחרון. השניים תועדו כשהם יושבים צמודים ומחויכים מאוד, אולם למרות התקוות לא עשו את הקאמבק לו ציפו מדורי הבידור. 

גל גברעם ותום חיימוב בחתונה של ליאור סיביניק (צילום: אור גפן)
גל גברעם ותום חיימוב בחתונה של ליאור סיביניק (צילום: אור גפן)