סמסו מזל טוב לפשוטע שמתרחבת. למי שבמקרה לא בקיא איכשהו, TMI כאן לעשות סדר ולהסביר שמדובר באחד מעמודי האינסטגרם הישראלים החזקים ביותר ברשת, שמבקר בציניות מופתית את כל עולם הבידור והתרבות. מאחורי כל ההומור השנון והחריף, עומד בחור בשם בר אלמליח, ששומר על זהותו הרחק מאור הזרקורים וממעט לחשוף את חייו האישיים למאות אלפי עוקביו, אלא שכעת הוא עובר לרגע לקדמת הבמה ומודיע כי הוא ובן זוגו אורי, הפכו לראשונה להורים לבת. הפעוטה, שקיבלה את השם עלמה, נולדה בהליך שנמשך כשנה וחצי עם אם פונדקאות אמריקאית. כעת, חורג אלמליח ממנהגו ומשתף באיסנטגרם פוסט אישי על חייו המבשר על התרחבות המשפחה:

בר אלמליח ובן זוגו אורי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
בר אלמליח ובן זוגו אורי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"ברוכה הבאה עלמה, 3.22 ק״ג של אהבה, כמה מילים שנכתבות מהלב, הפעם בתור בר. לפני 8 שנים בגיל 20 הכרתי את אורי ואני התאהבתי, אבל מה זה התאהבתי, הייתי באורות ועברו 8 שנים ולא עבר לי. אורי נשאר בן הזוג הרציני הראשון והאחרון שלי ותמיד חלמתי שנקים משפחה, יש כל כך הרבה סוגים של משפחות - חד מיניים, חד הוריים, הורות משותפת, גרושים, ואפילו נשארו כמה של אמא ואבא שעוד ביחד. והיום עלמה נולדה וזאת המשפחה שלי".

אלמליח המשיך במילים המרגשות כשדיבר על האם הפונדקאית שסחבה את עלמה תשעה חודשים: "הפוסט הזה לא יהיה שלם בלי שאכתוב על כריסטה המושלמת, האישה שבזכותה הקמנו את המשפחה הזאת. כריסטה היא האמריקאית הכי אמריקאית שפגשתי, נשואה באושר לבעל הורס ויש להם שני ילדים מעלפים חמסה על הפרצוף שלהם. את כריסטה אני ואורי הכרנו לפני שנה וחצי. היא אמרה שהיא רוצה לעזור לזוג להקים משפחה, וכך קרה, ולעלמה שאולי תקרא יום אחד את הפוסט הזה ואולי בעצם את כל הפוסטים בעמוד הזה?".

את הפוסט סיכם אלמליח כמו שהפשוטע עושה הכי טוב – קצת הומור, קצת ציניות ובעיקר הרבה רגש: "תקשיבי רגע עלמה, אני נגד להשתכר, לעבוד זה חשוב, אחריות כלכלית, לחסוך כסף לבן ליום שחור, וגברים רעילים זה רע וברצינות, עלמה, חלמנו עלייך המון זמן והנה את כאן כפרה שלי. אומרים שהדבר שילדים הכי צריכים זה חום ואהבה ויש לנו בשבילך ארגזים קטנטונת. אני מקווה שאני אהיה סבבה, ואם לא יש לך עוד אבא להאשים והכי חשוב שתהיי לי בריאה".