סערה גדולה פרצה ביממה האחרונה סביב שחקן מכבי חיפה וקפטן הקבוצה צ׳ארון שרי שלא אחז בשלט החטופים על כר הדשא. ספורטאים ואנשי ציבור ביקרו בחריפות את השחקנים הזרים של מכבי חיפה שלא החזיקו את השלט להשבת החטופים ביניהם את שרי. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש לשלול את אזרחותם, אך דרישתו נדחתה על ידי שר הפנים. 

כוכב הקבוצה צ׳ארון שרי שילם מחיר כבד כשסולק מקמפיין חברת האופנה "מאניה ג'ינס" בכיכובו. כעת יוצא צ׳ארון שרי בהבהרה בניסיון לתקן את הטעות שעשה: ״חשוב לי להסביר לכם את כל הצד שלי בסערה שהייתה ב-24 השעות האחרונות. אני ושאר השחקנים הזרים הגענו למקום שנמצא במלחמה. כל אחד מאיתנו בא בלי משפחה, להיות עם המועדון ברגעים אלה".

הפועל פ''ת, מכבי חיפה (צילום: ספורט1)
הפועל פ''ת, מכבי חיפה (צילום: ספורט1)

עוד הוסיף הסבר לתקרית: "אני לא מחפש מחיאות כפיים, עליתי לשחק עם החולצה שלנו, עם סרט שחור וגם בתור קפטן גאה. אף אחד לא הודיע לנו שאנחנו מחזיקים שלט ומה כתוב עליו, אף אחד מאיתנו לא יכול לראות מה כתוב שם. במהלך הקריירה שלי אני משתדל להתרחק מפוליטיקה, והמחשבה הייתה שזה שלט פוליטי. אם מישהו היה מעדכן אותנו שהשלט קורא להשבת החטופים, זאת לא הייתה שאלה בכלל. אבל לא עדכנו אותנו. רגע אחרי זה עמדנו בדקת דומיה, בצורה מכבדת ורגשית. מה שחשוב עכשיו זה שכל החטופים ישובו למשפחתם. אני מצטער על המשפחות שאיבדו את יקיריהם". 

צ'ארון שרי (צילום: מאור אלקסלסי)
צ'ארון שרי (צילום: מאור אלקסלסי)