אחרי שהקמפיין החדש בכיכובו של הזמר סטטיק נגנז, הוא כתב בפוסט אמיץ על המשבר הכלכלי שחווים אזרחי ישראל בימים קשים אלה של מלחמה. בפוסט ארוך הוא משתף בסיבה שלא כתב עד עכשיו שיר למלחמה, אך מוסיף כי משהו חדש מתבשל. "תקופה בלתי נתפסת. המדינה שלנו עצרה. בהתחלה ריסקו לנו את הלב, החדירו בנו פחד. מאז אנחנו מלאים בשכול על הנרצחים, בציפייה לחטופים ובדאגה לחיילים", כתב. 

"כולנו מכירים מישהו משם. מישהו שנרצח, מישהו שפונה, מישהו שנכנס. נכון שיוצא לי לשמח הרבה ועדיין זה לא אותו דבר. אני רגיל שאני בא לקהל שרוצה לשמוח, לא לקהל שרוצה לשכוח". עוד הוסיף על המשבר הכלכלי: "אני רואה איך אנשים קרובים אליי מתחילים למצוא את עצמם בהתחלה של משבר כלכלי. בימים האחרונים גם הייתי עם אבא בבית חולים. בקיצור אני מתפלל על כולנו כל יום, מתגעגע לשקט".

סטטיק (צילום: קיץ ברבנר)
סטטיק (צילום: קיץ ברבנר)


כמו כן, שיתף בתוכניות שהתבטלו לו בקריירה המוזיקלית בעקבות המלחמה ומה הוא צפוי להשיק בקרוב: "לגבי מוזיקה - הייתי כבר אמור להוציא את האלבום. רציתי שנשמח שוב יחד. זה יצטרך לחכות, שומע את כל מה שהקולגות שלי מוציאים ואני מבין את כולם. אני מבין למה אודיה עצובה ולמה נס וסטילה כועסים. אני מבין את איתי (לוי) שרוצה לחזק אותנו, ואת עומר (אדם) שרק שרוצים שנזכור את הנובה. וככה עם כל השירים שיצאו, חשבתי האם לכתוב שיר ואם כן איזה. הם כולם העבירו את המסר בצורה כל כך מדויקת. נראה לי שיש לי זווית חדשה לתת לדבר ונראה אם אצליח באמת להעלות את זה על דף. עם יקר שלי אנחנו נעבור גם את זה, תהיו חזקים". 

סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)
סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)