הכוכבת הבינלאומית שלנו גל גדות, עמלה מאז פרוץ המלחמה על הסברה עולמית להשבת כל החטופים הביתה כשהיא מפרסמת לעשרות מיליוני עוקביה כמעט בכל יום את השמות והפנים של האזרחים התמימים שנחטפו בברוטליות לעומק הרצועה. כעת, כשהחלו פעימות החזרת החטופים, מדברת גדות בפלטפורמה הגדולה שלה על רגשותיה, המהולים בשמחה ועצב. 

גל גדות (צילום: נטפליקס)
גל גדות (צילום: נטפליקס)

השחקנית שיתפה את תמונות החטופים ששבו הביתה וכתבה: "הימים האחרונים היו מאוד אמוציונליים עבורי, אני אסירת תודה לראות את החטופים חוזרים, אני דומעת לראות אותם חוזרים למשפחותיהם , הלב שלי נשבר על החטופים שעדיין בשבי, אני מלאת תקווה". עוד הוסיפה גדות: "יש עדיין 175 שבויים שמוחזקים על ידי חמאס בעזה כבר מעל ל-52 ימים. אף אחד לא יישאר מאחור, אף אחד לא יישכח, אנחנו לא ניתן להם להיעלם. תחזירו את כולם בחזרה עכשיו".

גל גדות על חזרת החטופים מהשבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות על חזרת החטופים מהשבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הכוכבת מתמודדת עם סיטואציה מורכבת מאוד בכמעט חודשיים האחרונים כשהרוב המוחלט של הוליווד יוצא חזיתית כנגד ישראל ומביעה תמיכה חד צדדית בעזה. גדות, לא נכנעת וממשיכה להסביר את המצב הנוראי אליו נקלעה ישראל לעולם, כשרק לפני שבועיים תיווכה את הקרנת סרט הזוועות לבכירים בהוליווד, אולם נאלצה להיעדר מההקרנה עקב חשש לחייה אם תגיע למקום. 

גל גדות (צילום: רפי דלויה)
גל גדות (צילום: רפי דלויה)