בשבוע שעבר, הרימה עינב בובליל הפקת יום הולדת ענקית ומושקעת לבנה הרביעי יוסף נחמן שציין את יום הולדתו החמישי עם בובות ענק של אריה, נחש אמיתי, מגוון עוגות, גלגל ענק ובתוכו מלא מתוקים וכוכבי הילדים רוי בוי ומאייקי. את התיעוד של המסיבה היא שיתפה ברשתות וגרפה ביקורות רבות בטענה שחגגה בראוותנות, בימים קשים אלה שהמדינה אבלה ובזמן שילדים עדיין חטופים בעזה. 

עינב בובליל ובנה יוסף נחמן ביום ההולדת שלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עינב בובליל ובנה יוסף נחמן ביום ההולדת שלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אולם, נראה כי בובליל לא מתייחסת לביקורות ואתמול (שני) חגגה לבתה הפעוטה ריף יום הולדת שנה, בהפקה אמנם פחות גדולה מאצל יוסף נחמן, אולם עדיין אחת גרנדיוזית מאוד שבנות משפחת קרדשיאן היו כנראה שמחות לאמץ. המוטיב של האירוע הנוכחי לריף הקטנה היה בנות ים, כשבובליל חיפשה את התינוקת הקטנה לבת ים בעצמה עם תפאורה מושקעת של מצולות הים, הרבה צדפות, עשרות בלונים, ואקססוריז נלווים. הכוכבת כמובן שיתפה את החגיגות בעמוד האינסטגרם שלה, ואם להיות כנים, מדובר בגוש של מתיקות שממיס את הלב.  

בובליל גם שיתפה ברכת יום הולדת מרגשת לביתה הקטנה כשכתבה לה: "הגעת לפני שנה בדיוק בהפתעה גמורה. מתנה שהשם הטוב שלח לי בלי שביקשתי- לא חשבתי שאוכל לאהוב עוד ילדה. לא חשבתי שאני מוכנה לזה , ובאת וניפצת כל תיקרה אפשרית , באת והוכחת לי מה זה להתאהב בפעם החמישית עד כלות נשמתי". עוד הוסיפה הכוכבת על ביתה: "סיימת לנו את הרכבת הפאזל. מזל טוב אהובתי, מלכתי, משוש חיי, בתי הקטנה היפה המתוקה המיוחדת אני מאחלת לך עד 120 שנים בריאות שמחות ומאושרות".

עינב בובליל חוגגת שנה לביתה ריף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עינב בובליל חוגגת שנה לביתה ריף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)