הנה עוד קצת בשורות משמחות ומרגשות מאוד בימים קשים אלו: פחות פחות מ-48 שעות חלפו מאז חזרו הילדות החטופות רותם שושני ואמילי הנד מהשבי בעזה והתאחדו עם בני משפחתן, בזמן שאימה של שושני עדיין מוחזקת בידי החמאס בעזה בניגוד להסכם שנחתם בין הצדדים בו לא יפרידו בני משפחות אחד מהשני במהלך שחרור החטופים. 

המפגש הראשוני בין אמילי הנד לאביה (צילום: דובר צה''ל)
המפגש הראשוני בין אמילי הנד לאביה (צילום: דובר צה''ל)

אתמול (שני), ציינה שושני את יום הולדתה ה-13 בטיימינג מרגש במיוחד עם שחרורה משבי החמאס ואילו אמילי הנד ציינה את יום הולדתה ביום שישי האחרון כשהייתה עוד מוחזקת בשבי החמאס. כעת, זוכות הילדות המתוקות שהפכו כבר מזמן למשפחה של כולנו, לחגוג בארץ בחיק המשפחה, וגם זכו להפתעה משמחת כשהזמר אליעד נחום הגיע לשיר להן לרגל יום הולדתן. המשפחות תיעדו את הרגע המרגש של בנותיהן שעד לפני ימים בודדים לא ידעו מה עלה בגורלן, וכעת זוכות להינות מרגע אחד שמח בתוך כל הטירוף שעברו בתקופה האחרונה.

אמילי הנד ורותם שושני חוגגות יום הולדת עם הופעה של אליעד נחום (צילום :באדיבות המשפחה)

נחום הוא לא היחיד שהגיע לשמח ולחלוק כבוד לחטופים. גם שחקני נבחרת הפועל באר שבע בכדורגל הגיעו להיפגש ולהצטלם עם אוהד מונדר בן ה-9 ששוחרר ביום שישי מהשבי בפעימה הראשונה של העסקה, ואילו אמנים רבים נוספים מגיעים לשיר ולתמוך בעצרות התמיכה למען השבת החטופים הביתה. 

רותם שושני ואמילי הנד חוגגות יום הולדת עם אליעד (צילום: באדיבות המשפחה)
רותם שושני ואמילי הנד חוגגות יום הולדת עם אליעד (צילום: באדיבות המשפחה)