הזמר איתי לוי נוהג לשמור על חייו האישיים הרחק מאור הזרקורים בדרך כלל, אולם כעת נראה שהזמר נמצא בתחילתה של זוגיות חדשה. בפרסום ראשון של "ערב טוב", נכתב כי לוי החל במערכת יחסים עם אור שרביט, צעירה בת 22 מבאר יעקב. השניים נצפו צמודים במסעדה ולפי מקורבים, הכירו לפני כחודש דרך חברים משותפים, ונראה כי זה הקשר הרציני הראשון שלו מאז שדווח כי הוא נפרד מהאקסית שלו, עדן כהן בת ה-20.

עדן כהן, איתי לוי (צילום: אור גפן,ארן חן צלמים)
עדן כהן, איתי לוי (צילום: אור גפן,ארן חן צלמים)

לוי כזכור, יצא בעבר עם הדר חיון לה הציע נישואין בשנת 2019 אולם חודשיים לאחר מכן השניים ביטלו את האירוסין ונפרדו. מאז, הספיקה חיון בת ה-22 להתחתן בסוף השנה שעברה עם בחיר ליבה, הכדורגלן מיכאל בן עמי בן ה-20, ובתחילת חודש נובמבר הפכה לראשונה בחייה לאמא כשהביאה לעולם את ביתה הבכורה שירה. כעת כאמור, נראה כי גם הזמר לגמרי המשיך הלאה ונכנס חזק לזוגיות חדשה. 

היו מאורסים לרגע. איתי לוי והדר חיון (צילום: יח''צ)
היו מאורסים לרגע. איתי לוי והדר חיון (צילום: יח''צ)

לוי הפך בשנים האחרונות לאחד הזמרים המצליחים ביותר בארץ כשהוא קוטף קמפיינים, ממלא היכלים עד אפס מקום ומשמש בתור שופט בתכנית הריאליטי המצליחה "הכוכב הבא". בתקופה האחרונה, כמו זמרים רבים במדינה, התגייס הכוכב למאמץ המלחמתי כשהוא נוסע לשיר ולשמח חיילים בבסיסים ברחבי הארץ ובחודש שעבר אף הגיע יחד עם הזמר ליאור נרקיס להופיע באחד מהבסיסים, בחתונה של זוג שמשרת בכוחות הביטחון והחליטו שלא לדחות את החתונה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Itay Levi‎‏ (@‏‎itaylevi7‎‏)‎‏