אי שם בשנת 2004, כשהכוכבת הכי גדולה בהוליווד היתה פריס הילטון והקרדשיאנ'ס היה סתם שם מוזר ולא מובן בעליל, אחד הזוגות המפורסמים ביותר ששטפו את מדורי הבידור בלי הפסקה היו טום קרוז וקייטי הולמס. הוא, כבר היה כוכב על עם קריירה מבוססת והיא, שחקנית שהתפרסמה בסדרת הנוער "דוסון קריק", אולם לא שחזרה את ההצלחה הגדולה מאז. השניים הביאו לעולם ביחד את ביתם היחידה סורי קרוז שהפכה ברגע לילדה הכי מפורסמת בעולם (אנחנו יודעים, קשה לדמיין עולם בו בלו אייבי ונורת' ווסט הן לא הילדות הכי מדוברות ברשת, אבל אז גם לא כל כך היה רשת אז זה די מסתדר).

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טום קרוז וקייטי הולמס (צילום:  John Sciulli)
טום קרוז וקייטי הולמס (צילום: John Sciulli)

סורי הקטנה הפכה ברגע ליקירת הפפראצי ולפשניסטה שמכתיבה טרנדים לילדים ברחבי העולם כשכל תמונת פפראצי שלה נמכרה במיליוני דולרים. ההורים שלה תמיד היו צמודים אליה ונראה היה שמדובר במשפחת אצולה הוליוודית מהשורה הראשונה. אולם אז, החלה הילדה המפורסמת לגדול ודיווחים ברחבי העולם החלו לצוץ, לפיהם אימה קייטי מתחילה לחשוש מכנסיית הסיינטיולוגיה אליה משתייך טום ומדעותיהם השנויות במחלוקת של החברים בה. בשנת 2011 הגישה הולמס בקשת גירושין דחופה מהכוכב הענק והשניים התגרשו בגירושי בזק. הכוכבת הסכימה לקבל מיליוני דולרים בודדים רק כדי לסיים את התהליך בצורה הזריזה ביותר ולהתנתק מקרוז בהקדם האפשרי. 

סורי קרוז בצעירותה עם אימה, קייטי הולמס (צילום: Theo Wargo/Getty Images)
סורי קרוז בצעירותה עם אימה, קייטי הולמס (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

מאז פרשיית הגירושים הסוערת, נעלמה הילדה הכוכבת מאור הזרקורים, כשאימה דואגת לשמור בקנאות על פרטיותה ורק מדי פעם נחשפת בתמונות פפראצי שמצליחות לתפוס אותה הולכת ברחוב. TMI החליטו לבדוק מה קורה איתה היום ונדהמו לגלות שהילדה המתוקה ממדורי הבידור הפכה להיות נערה בת 17 שדומה שתי טיפות מים לאמא שלה (אנחנו לא מגזימים, שכפול מדויק). סורי מסתבר, הפכה לרקדנית בלט מדופלמת ואף מנגנת על גיטרה ולומדת באחד מבתי הספר היוקרתיים ביותר במנהטן, בו שכר לימוד שנתי עומד על 60 אלף דולר.

על פי דיווחים, סורי ואביה לא נמצאים בקשר בעשור האחרון והיא חיה באופן מלא עם הולמס. שמועות שיצאו בהוליווד מספרות שהכנסייה הידועה לשמצה אליה משתייך קרוז, אוסרת על מפגשים אינטנסיביים וצמודים עם אנשים שלא משתייכים לזרם הסיינטיולוגי. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Suri Cruise‎‏ (@‏‎_suri.cruise‎‏)‎‏