מאז תחילת הלחימה עם הפתעת הפתע של חמאס בשבעה באוקטובר, סלבריטאי ארצנו את התגייסו למען תושבי עוטף עזה וחיזוק העורף. רבים הגיעו להופיע בפני המפונים ובבסיסי צה"ל ברחבי הארץ, ורבים גם התגייסו פיזית למילואים בצו 8. בזמן שליאור נרקיס, עומר אדם וחנן בן ארי הופיעו בפלוגות השונות, רביב כנר ועידן עמדי עלו על מדי זית ונכנסו לשטח הקרב. 

הזמר המצליח, עידן עמדי, שהכריז השבוע בביקורו בכפר עזה כי אין לעצור עד להכרעת חמאס וחיזבאללה, אפילו שיגר טיל לבניין בתוך עזה ופרסם תמונה שלו עם הדגל של המסיבה "נובה" בחופי עזה. השחקן המחוספס צחי הלוי התגייס גם הוא ללחימה, כשעוד לפני מלחמת "חרבות ברזל" הצטרף ליחידה של לוחמי מג"ב.

עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)
עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)

גם פיינליסט העונה הקודמת של "האח הגדול" שחף רז עלה על מדי זית ונעלם לארוסתו טליה עובדיה מעל לחודש, כשהגיע לביקורים קצרים בביתם, זאת בזמן שהיא אורזת את חפציהם כדי לעבור דירה. גם השורד החתיך של העונה האחרונה של "הישרדות" טל מורד התגייס ללחימה ברצועת עזה, והשאיר את האקסית הטרייה מאיה קיי מודאגת בבית.

טל מורד (צילום: ללא)

ואם תהיתם לאן נעלם שדרן החדשות אורי איזק, גם הוא גויס זמן קצר לאחר תחילת הלחימה. כמובן שחייב ייצוג של הריאליטי המצליח "חתונה ממבט ראשון", ומלבד מעיין דורי שהתגייסה למילואים, גם רונן מימון התגייס ליחידה הקרבית בה משרת.

אז מי המילואימניק החתיך ביותר? הצביעו והשפיעו!