הקומיקאית והשחקנית יעל פוליאקוב הצטרפה סוף סוף לשנת 2023 ופתחה עמוד אינסטגרם משלה, לשם היא מעלה את מיטב רגעי יומה. כשהיא עדיין מנסה להבין איך מתפעלים את האפליקציה, השיבה לשאלות העוקבים שלה שכבר מונים 54K, לאחר שבוע בלבד של שימוש באינסטגרם. 

פוליאקוב נשאלה בין היתר: "טיפים למצוא בן זוג", וענתה: "הדבר הכי חשוב לעבוד עליו בחיים זה לשחרר. גברים, כמו כל דבר בחיים, מרגישים את הלחץ, את מי שרוצה נורא, את מי שמחפשת. תחשבי כל הזמן על עצמך, כמה את חזקה, נהדרת, יפה. תתרכזי בעצמך ולא באיך למצוא. כשאת מלאה ואוהבת את עצמך, יבוא מישהו שיאהב גם אותך. לשחרר והוא מגיע". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
יעל פוליאקוב נשאלה האם עושה ספורט מלבד סקס - וכך היא ענתה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאלה: "איך החיים באינסטה?" וענתה: "החיים באינסטה נורא מרגשים. שואלים אותי אם אני הולכת להיות זונה כמו כולם והתשובה היא כן". השאלה המעניינת ביותר שנשאלה היא: "האם את עושה ספורט חוץ מסקס?", ופוליאקוב השיבה: "זה נורא מצחיק, מי אמר שאני עושה סקס? אם היו אומרים לנשים שמורידים חצי קילו בזיון, ווואו, הגברים היו מסודרים". פוליאקוב נשאלה את מי היא הכי אוהבת בשלישיית מה קשור וענתה: "אני לא סובלת אף אחד האמת". עוד נשאלה: "מי הכי בלתי בתעשייה?", והשיבה: "יש כל כך הרבה שנואים, אמאלה. אני לא יודעת על מי לטנף קודם". 

יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה)
יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה)