כתב חדשות 12 באירופה אלעד שמחיוף מדווח לנו בשנים האחרונות היישר ממושבו בלונדון  כשהוא תמיד מנסה לשמור על דיווח נקי ומאופק מבלי לחשוף בפומבי את רגשותיו.

כך שלומי שבת ריגש את האחים החטופים שחזרו מהשבי
ירש את הגבות? נכד ראשון לכתב חדשות 12 משה נוסבאום

אבל סרטון אחד הצליח להטריף את דעתו ולשגר קללה שמצביעה על הזעם הגדול שלו. אמש שחרר חמאס סרטון לוחמה פסיכולוגית קשה של ירדן ביבס אב משפחת ביבס האהובה, אחרי שחמאס הודיעו לו כי אישתו וילדיו התינוקות נרצחו על ידי חמאס. 

שמחיוף לא נותר אדיש  ושיתף ברשתות תיעוד מתוך הסרטון של ירדן ביבס וכתב "הדבר שהכי זעזוע אותי בצילומים של 7.10 לא היו התמונות הגרפיות המחרידות של אנשים שנרצחו, הושחתו או נשרפו, אלא השמחה הסדיסטית של המחבלים שביצעו את המעשים האלה. הם היו שמחים, הם היו גאים.

אתמול החמאס הוציאו סרטון קצר של ירדן ביבס בן ערובה שאשתו ושני ילדיו הקטנים (בן 4 שנים, 10 חודשים) נחטפו גם הם. הוא נאלץ לשבת מול מצלמה, נאמר לו שמשפחתו מתה, והאכילו לו טקסט תעמולה לדקלם תוך כדי שהוא מתייפח ורועד."

כתב שמחיוף ואז נשבר והתפוצץ "הבני זונות החולים האלה ממשיכים ליהנות מעינויים אזרחים, ולגרום לכאב ולסבל. זה סרטון קורע בטן ואם יש מישהו שאפילו מרחוק חושב שזה מקדם את הגורם הפלסטיני או השלום, אפילו בסנטימטר, גם הוא חולה"