השחקן ההוליוודי ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, הוא תומך ישראל נלהב שהבהיר כי הוא בעדנו מאז פרצה המלחמה בשבעה באוקטובר. אתמול (שבת), נפגש הכוכב עם משלחת של משפחות החטופים ושמע את הסיפורים המזוויעים מהאנשים שאיבדו את היקרים להם מכל. ברגע מרגש שתועד במצלמות, שוורצנגר אף קיבל מהנוכחים את שרשרת הדיסקית המפורסמת עם הסלוגן "הלב שבוי בעזה", אותה ענד על צווארו בגאווה. 

הכוכב ההוליוודי שמע את הסיפורים של כולם ופנה לאלה שני בת ה-14 מקיבוץ בארי שניצלה מהטבח האיום, אולם אביה נרצח במתקפה ובן דוד נחטף לעזה. שני סיפרה לשוורצנגר את מאורעות אותו יום וזה ענה לה: "איך לעזאזל, מישהו מדבר ככה בגיל 14? כשאני הייתי בן 14 פחדתי לפתוח את הפה שלי. לא יכולתי לדבר בכלל, אם להיות כנה איתך. האומץ שהראית, הוא פנטסטי". זו לא הפעם הראשונה שהילדה האמיצה בת ה-14 נחשפת עם הסיפור שלה בהוליווד. גם סוכן הטאלנטים היהודי סקוטר בראון שגילה לעולם את ג'סטין ביבר, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו את הסיפור שלה וכתב: "פגשתי נערה מדהימה בת 14. חשוב לדעתי לדבר על אנושיות ושיש פוסטרים שנתלשים. אני רוצה להציג בפניכם את הסיפור שלה, כדי שזה יהיה אמיתי עבורכם. כשתשמעו את הסיפור הזה אני מבקש שתהיו אנושיים כלפי 240 החטופים".

ארנולד שוורצנגר עם משפחות החטופים (צילום :יח"צ)

בנוגע לשוורצנגר, הכוכב הענק סיים את הפגישה עם משפחות החטופים כשאמר: ״ אני ידיד גדול של היהודים ושל ישראל״. הכוכב אף העניק למשפחות מתנה מיוחדת -  פסל ברונזה יצוק של נשר. פסל הנשר מסמל במקרא עוצמה ופלא גדול, כמו גם תגובה מהירה ועיניים חדות.