שבועיים חלפו מאז הפכה נטע אלחמיסטר לראשונה לאמא לבן בכור, וכעת היא עושה את הלא ייאמן. אחרי שהשתחררה מבית החולים  ושבה לביתה עם הפעוט הטרי, ערכה הכוכבת טקס ברית מילה במהלכו הכריזה על השם הנבחר אל ים. כעת, עוזבת אלחמיסטר בפעם הראשונה את התינוק הטרי ויוצאת מהבית לחגוג. הדוגמנית ואשת העסקים, נצפתה בסוף השבוע האחרון במסיבת צהריים של חברים טובים כשהיא הולכת עם חולצת בטן קצרצרה וג׳ינס, וחושפת בטן שטוחה וחטובה, רגעים ספרים לאחר הלידה המדוברת ואין ספק שמדובר בגזרה מעוררת קנאה שהותירה את TMI בהלם.

נטע אלחמיסטר לאחר הלידה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר לאחר הלידה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, אלחמיסטר התחמקה במשך חודשים מלדבר על ההיריון המרגש והסתירה אותו עד שלב מתקדם מאוד, כשהיא מעלה תמונות מזוויות שלא חושפות את הבטן שהלכה וגדלה. בריאיון ל-TMI בחודש יולי האחרון , אמרה: "החלטנו, "אני ורמי שאנחנו רוצים לחכות ולעבור את כל הבדיקות. אלה תהליכים שלוקחים הרבה זמן, זה היריון ראשון שלי ולא ידעתי איך זה עובד ומה הפרוצדורה. החלטנו ביחד שברגע שנעבור את הבדיקות הראשונות ובעזרת בעזרת השם הכל יעבור כמו שצריך, נצא החוצה ונחשוף. אני יודעת שהתעסקו בזה המון, אני שמעתי. אבל בסדר, לקחתי את זה בחשבון וזה חלק מלהיות מפורסמת. התעסקתי בעצמי ולא נתתי לרעשי רקע להפריע לי".

נטע אלחמיסטר לאחר הלידה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר לאחר הלידה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשבוע שעבר, חשפה הדוגמנית את תחושותיה לאחר הלידה כשהעלתה פוסט בו היא וגרשון מחזיקים את היד של התינוק שלהם, וכתבה: "כל כך הרבה מחשבות על החיים שלנו שהשתנו לנצח בתקופה האחרונה, ובין הכל המתנה שקיבלנו ב16/11/23 , ד׳ בכסלו ה׳תשפ״ד 20:30. היום מתחיל המסע שלנו כמשפחה, לשמור על הילד שלנו, המלאך הקטן שלנו ולגדל אותו בנחת. תודה על מתנת חיים, תודה שהגעת". 

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)