אדל בספלוב שיוצאת באמירות קיצוניות מעוררות מחלוקת - עושה זאת שוב. הפעם היא יוצאת נגד ילדה ערביה תמימה שהגיעה לגן ילדים במרכז תל אביב, בו רשומים גם ילדיה של בספלוב. בימים אלה של מלחמה, שישראל שומרת על יחסים טובים עם ערביי ישראל, שהם אזרחי המדינה המאיישים משרות חשובות כמו בבתי החולים, וחלק מהם אף נטבחו בשבעה באוקטובר יחד עם תושבי העוטף, היא יוצאת באמירה נפיצה ומקוממת ואף נוקטת במעשים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אדל בספלוב (צילום: אור גפן)
אדל בספלוב (צילום: אור גפן)


בהקלטה ששלחה בספלוב בקבוצת ההורים בגן הילדים, כפי שחשף ערן סויסה, דורשת אושיית הרשת לסלק מהגן את הילדה הערבייה. "אם זה לא היה סיטואציה של היום, אף אחד לא היה מדבר ולא אומר מילה, אבל מבחינתי ילד ערבי עם הורים ערבים לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי, גם המחבל שביצע את הפיגוע של שבוע שעבר היה ערבי ישראלי, אז לא בא לי את זה , לא בא לי ,אנחנו רוב של הגן, ואני אחליט, לא רוצה שיהיה לי ערבים בגן לא ילד ערבי ולא והורים ערבים, וזה מה שיהיה עד שהיא לא תבין את זה אני גם אדבר איתה".

אדל בספלוב מסרה בתגובה ל-TMI: ״אני מאוד מתנצלת. אין לי דברים רעים להגיד על ערביי ישראל, אבל הפיגועים שהיו עכשיו בישראל נעשו על ידי ערבים ישראלים ואני מפחדת שכרגע הילדים שלי ילכו לגן עם ילדים והורים ערבים. אנחנו בתקופה מלחיצה ואני לא רוצה לשבת בבית בחרדות על הילדים שלי".

אדל בספלוב  (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)