אחרי 13 שנה במדורי הבידור, ברשתות החברתיות, בהשקות ואירועים נוצצים, ליהיא גרינר עושה הסבת מקצוע ופונה לזירה לא צפויה. בגיל 39 גרינר משנה כיוון ופוצחת בקריירה חדשה כשהחלה לימודי דולות באקדמיה לדולות ולידה. גרינר תשמש יועצת ומייעצת ליולדות, תספק להם הדרכה, הכנה ללידה, תלווה אותן בלידה עצמה ותדריך עיסוי תינוקות ובייבי יוגה. בינואר הקרוב היא תהיה דולה בלידה ראשונה של לא אחרת מאחותה של חברתה ל"הישרדות" - נעמה קסרי. "בינואר יש לי לידה ראשונה שאני ממש תומכת, הייתי כבר בכמה לידות אבל הלידה הזאת אני מהתחלה עד הסוף אהיה הדולה. אני מיילדת את אחות של נעמה הילה, זאת הלידה השנייה שלה", סיפרה גרינר ל-TMI.

ליהיא גרינר, נעמה קסרי (צילום: אמיר מאירי)
ליהיא גרינר, נעמה קסרי (צילום: אמיר מאירי)


למה דווקא עכשיו?
"כבר לפני שנתיים רציתי ללמוד אבל הייתי עסוקה. עכשיו התפנה לי הזמן והחלטתי לנצל אותו. אמרתי זה הזמן להתחיל וזה נתן לי את כל הפוש, זה בא לי בזמן. לימודים של חמישה חודשים, לומדת הכנה ללידה, הדרכה לאחר לידה, עיסויי תינוקות ובייבי יוגה. זאת תעודה שמוכרת ליולדת בסל".

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)


למה דווקא לימודי דולה?.
"הדרכתי המון אנשים, פשוט עכשיו אני בתביעות עם 'באני טאמי'. כבר לא עובדת בעסקים, אז אני הולכת ללמוד. אני אוהבת לימודים, אני טובה בזה. ילדתי טבעי, ללא אפידורל. אחרי קיסרי אמרו לי שהעובר גדול מדי והסוכר גבוה, עד שלקחתי דולה, שהיא בעצם ההשראה לכל זה, היא עשתה לי הדרכה ללידה של ג'ולין וסיפקה לי את כל הכלים שבזכותם הצלחתי ללדת טבעי. מאז ידעתי שאני חייבת להעביר הלאה לאחרות ועכשיו ניתנה לי ההזדמנות".

זה אומר שתעלמי מהרשתות החברתיות ומהביצה?
"ממש לא. אני הכי נכנסת בראבק להיות משפיענית של מוצרי תינוקות. ממנפת את זה במקסימום, הריונות ולידה ומוצרים בענף זה לעולם לא נגמר".

ליהיא גרינר על הסכסוך עם השותפה למותג המחטבים (מתוך 91FM)