ראש המוסד לשעבר יוסי כהן הפך להיות השם החם של השעה עם רמזים עבים על הקמת מפלגה חדשה בהנהגתו. "אני מגבש קבוצת מומחים, מיטב המוחות, ליום שאחרי המלחמה. בהקשר הפנימי של החברה הישראלית ואיך לעבוד יחד", אמר כהן, שכבר תקופה ארוכה נחשב מועמד בולט לכניסה פוטנציאלית לפוליטיקה.

אז רגע לפני שיכנס למערכת הפוליטית וינסה לגרוף מנדטים מ"הליכוד", "יש עתיד" ו"המחנה הממלכתי", הנה כמה דברים שכנראה לא ידעתם על יוסי כהן. אין ספק שכהן מתהדר בנראות נאה שיכולה לעזור לו לגרוף כמה מנדטים. הוא תמיד מקפיד על לבוש מדוגם ועושה כושר באופן קבוע. כהן בן ה-62 כבר סבא ונהנה מהתפקיד הזה במיוחד.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יוסי כהן ובנימין נתניהו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
יוסי כהן ובנימין נתניהו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

הוא יושב במשרדי יוקרה בתל אביב עם מאבטחים צמודים ששומרים עליו עקב תפקידו הרגיש עד לפני כשנתיים וחצי, כששימש כראש המוסד. הוא היה בעברו אחד הבכירים המועדפים על שרה נתניהו, אשתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בניגוד לביבי שלא מסתובב עם טלפון נייד, יש ליוסי כהן כמה מכשירים ניידים. 

ראש המוסד לשעבר גר במודיעין ונשוי לאיה, שהיא בתו של העיתונאי שלמה שמיר ולהם ארבעה ילדים. הפרט שהפתיע את TMI במיוחד הוא שכהן הוא בן דוד מדרגה שניה של השחקנית רבקה מיכאלי, שכזכור נפרדה אמש (ראשון) מבעלה ראובן שרוני שהלך לעולמו בגיל 87. 

יוסי כהן בכנס ג'רוסלם פוסט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יוסי כהן בכנס ג'רוסלם פוסט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)