בפוסט ששיתפה השחקנית רעות אלוש, אחותו של אביב אלוש וכוכבת תאג"ד, חשפה השחקנית תיעוד שלה ממיטת מבית החולים, וסיפרה כי עברה הפלה כואבת. אלוש ובן זוגה, יניב בוחבוט, נישאו בחודש מרץ בשנה שעברה, ובינואר השנה נולד בנם הבכור. רגעים לפני שפרצה המלחמה, גילו כי הם מצפים לבייבי נוסף וכעת, חשפה הכוכבת באומץ שהבשורות המשמחות התחלפו בבשורות מעציבות על הפלה.

רעות אלוש (צילום: עמית נעים איפור ושיער ניב בוגוסלבסקי )
רעות אלוש (צילום: עמית נעים איפור ושיער ניב בוגוסלבסקי )

"כמה ימים לפני שבת השחורה גילינו שאני בהריון. את החודש הראשון למלחמה חוויתי כשאני בהריון, אולי בגלל זה ואולי לא, הכל היה בעוצמות גבוהות", שיתפה אלוש את עוקביה והוסיפה: "כשחזרתי הביתה מהצפון היה לי תור לאולטרסאונד בו נאמר לי שההיריון לא תקין ואני צריכה לעבור הפלה. לא הייתי מופתעת. הרגשתי. קיבלתי באהבה את המצב הנתון ועשיתי מה שצריך. קיבלתי טיפול, חשבתי שיהיה שבוע של כאב וזהו. לצערי זה לא משהו שעבר אצלי חלק ובפעם אחת".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Reut Alush‎‏ (@‏‎reutalush‎‏)‎‏

השחקנית המשיכה וגוללה את סיפורה האישי: "פתאום מצאתי את עצמי לבד בבית עם יהונתן וצריכה להתפנות לבית חולים עכשיו. תוך רבע שעה אני מוצאת סידור, מגיעה לבית חולים, מעדכנת את יניב שבכלל במילואים ומה קשור עכשיו, אבל אומרת לו שהכל בסדר, מתעלפת להם, מתפתלת מכאבים, מיד מטפלות בי צוות נשים מדהימות שגרמו לי להרגיש שאני לא לבד. ובא לי להגיד שמחלקת נשים ב״מאיר״ פשוט מרגשת. החוויה שהיתה לי שם, היתה מטלטלת ואזכור אותה כל חיי. שיחררו אותי אחרי טיפול נוסף שקיבלתי, אני עדיין במעקב ובע״ה בקרוב זה יהיה לגמרי מאחוריי".

אלוש, סיכמה את דבריי עם מילות תקווה ודאגה לבנה הקטן שנולד בינואר בתחילת השנה: "בתוך הכאב הפיזי והנפשי שחוויתי כתוצאה מההפלה, וזה שלא יכולתי לשקוע לתוך הכאב שלי כי אין לי ברירה יש לי תינוק לטפל בו. גיליתי. את הכוח שיש בי, בתודעה שלי, בגוף שלי. הגוף שלנו הוא דבר מטורף".

רעות אלוש (צילום: לירן מור)
רעות אלוש (צילום: לירן מור)