אם בעבר היו יוצאי הריאליטי וכוכבי רשת, הכוכבים של היום שתופסים את כותרות מדורי הבידור, היום הגיבורים שלנו הם משפחות החטופים, החיילים והשבויים ששבו חזרה הביתה. בסוף השבוע האחרון, חזרה מייה שם משבי החמאס לאחר 55 יום ואין עין אחת שנשארה יבשה לנוכח המפגש המרגש שלה עם אמה ומשפחתה. שם, שבילתה במסיבה בנובה ברעים ונחטפה באכזריות על ידי המרצחים של ארגון הטרור, צולמה בסרטון הראשון ששחרר חמאס מהשבי במסגרת לוחמה פסיכולוגית, שחשף כי נפצעה בידה ועברה ניתוח בעזה. כששוחררה מהשבי, התברר כי היא נותחה בידה בעזה על ידי וטרינר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎מייה שם‎‏ (@‏‎mia_schem‎‏)‎‏

כעת, הצעירה שאחזה בחשבון אינסטגרם עם 4000 עוקבים בלבד לפני חטיפתה, נותנת אות חיים ראשון בחשבון שהספיק לתפוח ולצבור כ-56,000 עוקבים. שם שיתפה אתמול (שני), תמונה שלה יושבת עם בני משפחתה עטופה ואהובה כשהיא חבושה בידה. כמו כן, שיתפה תמונה מרגע המפגש המרגש עם אמה ואחיה וכתבה ״תודה״.

מיה שם בסטורי ראשון מאז השחרור מהשבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיה שם בסטורי ראשון מאז השחרור מהשבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאז שבו מהשבי, בני הנוער ששהו בעזה כמעט חודשיים שלמים החלו להעלות סרטוני טיקטוק והפכו לכוכבי רשת בפני עצמם, כשכלי התקשורת לא כל כך יודעים איך לאכול את גל הכוכבים החדש ששוטף את המדינה. סהר קלדרון בת ה-16 למשל, שהיתה עד לפני כשבוע דמות מוכרת מהפוסטרים שנתלו בכל רחבי הארץ, העלתה סרטון שגרתי לחלוטין בו היא מתאפרת והוסיפה את הכיתוב: "אני עוד לא בת 18 והספקתי כבר להיות בשבי", ואילו גלי טרשצ'נסקי בת ה-13 העלתה סרטון שלה רוקדת תחת הכיתוב: "שאומרים לי שזה יקר מדי, אבל אני בעצם יכולה לקבל הכול בחינם".

@1234user59 החיים דבש שחוזרים מהשבי#פוריו #עזהלאנד ♬ original sound - omotolaa