השחקן ידין גלמן, בן זוגה של כתבת "חדשות 12" אדוה דדון, נלחם במחבלי חמאס בשבעה באוקטובר בקיבוץ בארי והציל משפחות כשהוא נפצע קשה בחזה, ביד וברגל, עד שחולץ תחת אש לבית החולים. גלמן אושפז בבית החולים ועבר סדרת ניתוחים, וכעת הוא כבר מתאושש ומתחיל לחזור שגרה. 

אדוה דדון, ידין גלמן (צילום: רפי דלויה,ערן לם)
אדוה דדון, ידין גלמן (צילום: רפי דלויה,ערן לם)

למרות תהליך ההחלמה וההתאוששות, גלמן לא נח לרגע וחוזר לשחק. אחרי שנסע עם זוגתו לאירוע גאלה בניו יורק והשתתף בערב תרומות ליישובי העוטף, השחקן יחזור בקרוב גם לבמות. גלמן לוהק לתפקיד ראשי בהצגה ״חתונה מאוחרת״ המבוססת על סרטו של דובר קוסאשווילי בתיאטרון הבימה בשיתוף תיאטרון באר שבע.

ידין גלמן (צילום: רפי דלויה)
ידין גלמן (צילום: רפי דלויה)

מאז נפצע בשבעה באוקטובר, עלה גלמן לכותרות יחד עם בת זוגו שבמקביל לשידוריה מהדרום הבוער, דאגה לשלב את עבודתה התובענית ולשהות לצדו של אהובה לאורך כל התקופה הקשה בבית החולים. בחודש שעבר, חגגה דדון את יום הולדתה וכך כתב לה השחקן: אדוה שלי, שני דברים עיקריים למדתי מאז שהכרנו, מה היא אהבה ומה זה אושר. תודה שבאת איתם לחיי. בצל המלחמה שבה העולם רואה את הגבורה והכוח שלך את מציינת יום הולדת. יום הולדת שמח אשת חלומותיי, הגיבורה שלי, המושא להערצה שלי, הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אני אוהב אותך מהיום שפגשתי אותך".

אדווה דדון וידין גלמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדווה דדון וידין גלמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)