בסוף השבוע האחרון, דיווחנו לכם כי הזמר אביהו פנחסוב קיבל צו מניעה מצה"ל להופעותיו מול פלוגות הלוחמים, לאור אירועים חריגים שהתרחשו בהופעותיו. בצה"ל החליטו לא להזמינו להופעות בבסיסיו לאחר שבהופעותיו האחרונות ללוחמים שהפכו לוויראליות, הופיע הזמר, הידוע בהופעותיו הפרובוקטיביות, עם תחתונים כשהוא על שופל וברקע חיילים משחקים בנשקיהם. האירוע הזה לא עמד בכללי הצבא ולא כלל מסרים ממלכתיים מלכדים ומאחדים על פי פקודות צה"ל.

כעת, משתף פנחסוב עצומה שהוקמה לחזרתו להופעות בבסיסים, ומבטיח כי יגיע עם שורטס ולא בתחתונים. "יש התקדמות לכל החיילים שפונים אליי להופעות ויודעים שאני עכשיו מוקצה, אז הרימו עכשיו עצומה לכבודי. לא מגיע לי כל הטוב הזה, אז עכשיו אנחנו עושים את כל מה שצריך כדי לטפל בהכל ולקדם להגיע אליכם. מי שבאמת רוצה שאני אגיע שפשוט יחתום ויעזור לנו לקדם את זה. אני מצדי מבטיח להתפרש ולהיכנס עם שורטס ובלי תחתונים. אני ממש מתפתח אני אדם אחר, אני רוצה שזה יקרה אני רוצה להגיע אליכם, אז תחתמו ונתראה בקרוב". 

@avihupinhasovofficial

יש התקדמות תחתמו לינק אצלי בביו

♬ צליל מקורי - Avihu Pinhasov - אביהו פנחסוב

הזמר כאמור, דיווח בטיקטוק ביום שישי האחרון את הבשורה לפיה הצבא מחרים את הופעותיו ואמר: "אני רוצה לבקש סליחה מכל החיילים ששולחים לנו בקשות יום יום. אנחנו בשבועיים האחרונים מנסים לעשות כל מה שאפשר כדי להגיע אליכם, אבל מסתבר שהצבא הוציא צו איסור נגדי להיכנס ולהופיע מול חיילים. הצבא לא מאשר אותי גם בבסיסי כינוס וגם בבסיסים". תגובת דובר צה"ל על המאורע הלא שגרתי היתה: "מופעים של אמנים חיצוניים בצה״ל מאושרים מראש. לפני כל מופע האומן אשר מופיע מתודרך. מופעים שבמהלכם היו חריגות מפקודות הצבא מתוחקרים ומטופלים בהתאם".