ישראל נכנסה היום (רביעי) ליום ה-61 למלחמה בעזה מאז מתקפת הטרור בשבת השחורה, ונראה כי רק עכשיו מדינה שלמה מתחילה לעכל לאט לאט מה קרה כאן. בעוד עדויות החוזרים מהשבי מתחילות לצוץ, והלחימה בתוך הרצועה ממשיכה בכל הכוח, נדמה שכולם מחפשים איפה לפרוק תחושות תסכול, וכעת עושה זאת השחקנית יובל שרף, שקמה הבוקר פחות אופטימית ושפכה את שעל ליבה בעמוד האינסטגרם שלה.

יובל שרף (צילום: סיון פרג')
יובל שרף (צילום: סיון פרג')

בסטורי שהעלתה השחקנית כתבה: "הייאוש צף הבוקר. אולי זה הגשם, המחשבה על החטופים בקור. על החיילים בבוץ ובגשם, כל בוקר לקום לשמות נופלים אחרים. זה כל כך שובר. עד מתי אוקטובר 2023? מה הצפי? יש אור בסוף? אני בקושי יכולה לראות אותו. מנסה חזק לדמיין, נשבעת". הכוכבת המשיכה לשפוך את תחושותיה כשהיא מעבירה ביקורת על הממשלה: "לאיזו מדינה גדלים הילדים שלנו? לאיזו ממשלה? שלא רואה אותנו, שמעבירה תקציבי ענק בזמן מלחמה. שגונבת אותנו. שמשסעת בינינו. והשנאה שיש בפנים שוברת אותי. אוף מה יהיה? בא לי להיות ילדה ברגעים האלה. איפה המבוגר האחראי שיתווך לי את הסיטואציה?".

יובל שרף על הייאוש מהמצב והביקורת כלפי הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל שרף על הייאוש מהמצב והביקורת כלפי הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שרף, היא לא הכוכבת הראשונה וכנראה גם לא האחרונה שמותחת ביקורת נוקבת על תפקוד הממשלה בימים קריטיים אלו. היו שם לפניה ליאור נרקיס שתקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת השר בני גנץ על חוסר תפקודם, היתה שם גם אופירה אסייג שבתחילת הלחימה קראה לנתניהו לקום ולהתפטר בסיום המערכה וגם השחקן תומר קאפון שחשף כי אנשיו של ראש הממשלה חסמו אותו ברשתות החברתיות לאחר שגינה את התנהלותו של נתניהו. 

תומר קאפון נגד ראש הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תומר קאפון נגד ראש הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)