בראשון השבוע נפטר ראובן שרוני, בעלה של השחקנית והשדרית רבקה מיכאלי. בן 87 היה במותו. סיפור אהבתם של השניים העסיק שנים רבות את מדורי הרכילות. הם הכירו ב־1978, כשמיכאלי עוד הייתה נשואה לבעלה הראשון, יורם לייבוביץ'. לאחר שהתגרשה, חידשה קשריה עם שרוני, שהתאלמן בינתיים. הם שמרו על זוגיות יציבה עד שב־2008 נכנסה לתמונה “אישה אחרת", רות עמית־פוגל. שרוני עזב את הבית המשותף, והשניים התגרשו.

מיכאלי אמרה בזמנו לעיתונאית ברוריה אבידן בריר, שראיינה את עמית־פוגל: “אני לא קשורה לאישה הזאת, אין לי שום שיג ושיח איתה. מדובר באישה שמתפארת בזכות היותה פילגש לשעבר של בעלי. אני לא יודעת איך האישה הזאת הציגה את הדברים בפנייך, אבל כיום ראובן חזר הביתה ואנחנו גרים ביחד".

לפני שבע שנים חגגה מיכאלי לשרוני יום הולדת 80 והודיעה במיקרופון לכולם שהיא עם ראובן כבר 26 שנים ו"רוב הזמן היא הייתה אשתו". בשבוע שעבר שרוני נפל בביתו, שבר מספר צלעות, אושפז בבית חולים ולא הצליח התאושש. ביום שני השבוע נטמן למנוחת עולמים.

רבקה מיכאלי וראובן שרוני (צילום: עופר חן)
רבקה מיכאלי וראובן שרוני (צילום: עופר חן)

> מיה בלנקה, אלמנתו של אריק הניג, פנתה ל־NBA, הליגה שבעלה היה הקומישינר הישראלי שלה במשך שנים, וביקשה אביזרים וביגוד לטובת חיילי צה״ל ותושבי הדרום.

שלום למיה, את ממשיכת דרכו של אריק ז"ל, בעל לב הזהב.
"נכון. ואכן הם שלחו לי חולצות, תיקים ועוד. ובשישי האחרון הכל נשלח לדרום, לטובת החיילים".