מתברר שאביה של הזמרת הדתייה אדל, ששרה ב״כוכב הבא לאירוויזיון״, הוא לא אחר מרפי עגיב, לשעבר מבעלי הפועל ת"א בכדורגל. אמה, שירלי ריגר עגיב, הייתה זמרת הליווי של צביקה פיק. אדל היא דתייה מנתיבות, שפרצה לתקשורת ב־2017 בכתבה שעשה עליה גיא פינס, שבה הוכתרה כ״דבר הבא״, אבל אז לא צוין שם משפחתה. מזל שלליאורה יש עיני נץ.

שירלי ריגר עגיב, נתת לה טיפים מניסיונך?
״אני לא מעוניינת להגיב, תודה״.

אדל שרה "מיכל" בכוכב הבא לאירוויזיון (צילום :באדיבות קשת 12)

> משרד עו״ד יהודה רווה על עובדיו יצא להתנדבות במפעל ״המטבח של נטלי״, שמספק 5,000 מנות מזון ביום למפונים, לחיילים ולנזקקים. את המפעל הקימה נטלי סחייק, והוא פועל כולו בהתנדבות מלאה.

יהודה רווה  (צילום: משרד רווה)
יהודה רווה (צילום: משרד רווה)

> ליאורה גייסה למילואים את הצלמת הפרטית, רחלי פת, שהנציחה בשבוע שעבר ארבעה רגעים בחיי תל אביב בצל המלחמה: קבלו את שולמית לפיד עורכת קניות בעצמה ואת אייל גפן חמוש ברגליים דקיקות ונעלי ספורט בהליכה ספורטיבית על הטיילת. פת לא פסחה על דוגמנית־העל הבינלאומית לשעבר, מעין קרת, נחה מהחיים על ספסל בשדרות בן־גוריון, ועל ברי סחרוף והבן שלו מתענגים על ארטיק שוקו־שוקו.

ברי סחרוף (צילום: רחל פת)
ברי סחרוף (צילום: רחל פת)

> במלון "לאונרדו ביץ'" מרשת פתאל מתארחים מפונים מקריית שמונה. אחת מהן היא שושנה אדרי, מתמחה בסריגה. אשת העסקים רחל תורג׳מן גייסה תרומות וחוטי סריגה, בנוסף גייסה מתנדבים ילדי שבט צופים, ושושנה לימדה אותם לסרוג כובעים המיועדים לחיילים בצפון.