לפני שבועיים, ביום הולדתו ה־50, נפוצה שמועה שלפיה כוכב הזמר המזרחי, תמיר גל, נפטר. אחרי שעות מספר של חרדה שידר גל מסר מרגיע בפייסבוק: "אני אפילו לא יודע איך להתחיל את המלל, איך לדבר, מאיפה להתחיל, אבל... בואו נגיד שאני לא מת, אני חי".

שבועיים אחרי כן מתפנה גל לסגור חשבונות: "אני לא יודע מי המציא את השמועה הנוראה הזאת. אשתי הייתה כולה לחוצה מהשמועות הנוראות האלו, אני מוכן לשלם כל סכום כדי לדעת מי זה, זה לא היה במקום. הילדים שלי היו בלחץ. אני מודה לאייל גולן שכתב בפייסבוק האישי שלו שאני חי. זה לא מובן מאליו שהוא פרגן לי בצורה כזו".

תמיר גל (צילום: רענן כהן)
תמיר גל (צילום: רענן כהן)

> מתחילת המלחמה לקחו על עצמם הגרעינים המשימתיים התורניים ליווי צמוד של הפצועים ומשפחותיהם דרך ביקורים, ארוחות חמות, כביסות ועוד. ביום חמישי שעבר, שבו צוין יום ההוקרה השנתי לפצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הם ביקרו בצוות מתוגבר בבתי החולים בראשות יו"ר קרן קהילות, עו"ד יצחק לקס, כדי ולהודות לפצועים ומשפחותיהם וגם העניקו שי כאות הערכה ותודה.

> השבוע הוצבו יותר מ־30 דובונים בגובה של כחצי מטר במוזיאון הילדים בחולון. הדובונים עוצבו על ידי מיטב מובילי דעת הקהל בישראל, בסימן החזרת הילדים החטופים. השתתפו: ציפי שביט, טל מוסרי, יובל המבולבל, משה דץ, רוסלנה רודינה, ריף נאמן, ליטל שוורץ ועוד. הדובונים יימכרו במכירה פומבית, כשכל ההכנסות, כמובן, למען מטה החטופים. היוזמה, בהתנדבות מלאה, היא של חברת הצעצועים עידן 2000 ומשרד הפרסום ציבלין.

ליטל שוורץ (צילום: יח''צ עידן 2000)
ליטל שוורץ (צילום: יח''צ עידן 2000)