כוכבי העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", טל רואה ורון שוורץ, שהיו אחד הזוגות החזקים של העונה, החליטו על פי דיווחים לפרק את החבילה בימי המלחמה שאנחנו חווים, ועד כה אף אחד מהשניים לא אישר או הכחיש את הפרידה. כעת, מגיבה רואה לראשונה על התחושות הקשות ומאשרת רשמית את הפרידה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)
רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)

בסשן שאלות תשובות שהעניקה לעוקביה, נשאלה משתתפת "חתונמי" האם היא בזוגיות והשיבה "לא", ובכך הכריזה רשמית על הפרידה משוורץ. עוד נשאלה, מה שלומה בימים קשים אלה והשיבה: ״מרגישה שאין לי זכות להתלונן. ההתמודדות שלי כאין וכאפס לעומת הרבה אנשים סביבי, סביבנו. משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות ולהפיץ אור״. כמו כן התייחסה רואה לשאלה איך מתמודדים עם פרידה והשיבה: "קודם כל זמן ואני מאמינה שהכל קורה לטובה, גם אם זה לא נראה ככה באותם רגעים. אני חושבת שכל מה שאנחנו עוברים בדרך זה רק על מנת לדייק לעצמנו את מה שהכי נכון עבורנו. ורק ככה נדע להוקיר את הטוב".

טל רואה מאשרת את הפרידה מרונן שוורץ  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טל רואה מאשרת את הפרידה מרונן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נראה כי התקופה האחרונה לא מזהירה במיוחד עבור כוכבי "חתונה ממבט ראשון", כשרק בחודש שעבר דווח כי זוג נוסף מהעונה האחרונה, יוסי עזרא וחן דריקס החליטו גם הם לסיים את הקשר שלהם לאחר 10 חודשי זוגיות ומגורים משותפים. כשבוע וחצי לאחר פרסום הפרידה, צצו דיווחים לפיהם נצפה עזרא יחד עם שרית פולק, גרושתו של סטטיק בנמל תל אביב בשעת לילה. הוא בתגובה, הכחיש בפני TMI את הדברים

יוסי עזרא, חן דריקס (צילום: עידו נחליאלי)
יוסי עזרא, חן דריקס (צילום: עידו נחליאלי)