סמסו מזל טוב למגיש ושדרן הרדיו טל ברמן שנכנס לעשור חדש לחייו. ברמן מציין היום (שני) את יום הולדתו ה- 50 ובעוד רבים בוחרים לחגוג בצניעות או לפסוח על ציון מאורע היום הולדת בימים קשים אלה של לחימה, גם טל ברמן לא לקח לו יום חופש של ספא מרגיע והגיע הבוקר לשידור תכנית הרדיו שלו כהרגלו . מפיקת התוכנית שלו נדב אילאיל, הכינה לו בהפתעה את אקססורי'ז ימי ההולדת המשעשע, פיניאטה של חד קרן. על הפיניאטה הודבקה תמונתו של ראש החמאס יחיא סינוואר, וברמן פתח את חגיגות העשור החדש לחייו כשהוא חובט בחוזקה בסינוואר. שיהיה במזל טוב.

טל ברמן עם הפיניאטה בדמותו של יחיא סינוואר  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טל ברמן עם הפיניאטה בדמותו של יחיא סינוואר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ברמן כידוע, סיים בחודש מאי האחרון 20 שנות שותפות עם אביעד קיסוס כשהשניים הגישו תכנית רדיו משותפת בתחנת הרדיו אקו 99FM. השניים הגישו את אחת מתכניות הרדיו המצליחות והמושמעות ביותר במדינה והפתיעו רבים כשהודיעו על פירוק השותפות רבת השנים שלהם. מספר ימים לאחר השידור האחרון של הצמד, עלה ברמן לאוויר עם תכנית חדשה יחד עם אביה פרחי ותם אהרון. את התכנית הראשונה פתח המגיש עם הדברים הבאים: ״מרגש ומוזר, זאת ממש רכבת הרים, הכל קרה נורא מהר, אז אני כאילו עוד לא בהכלה מוחלטת, רחוק מזה, אבל כיף ממש".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eco99fm‎‏ (@‏‎eco99fm‎‏)‎‏

זו לא הפעם הראשונה שאנשי תקשורת מתבדחים על חשבונו של סינוואר. מי שעומד בראש ארגון הטרור הנתעב, חגג לפני כחודש וחצי את יום הולדתו ה-61 וזכה ל"ברכות חמות" ממגיש "חדשות 12" דני קושמרו. במהלך השידור, פנה קושמרו אל המצלמה ואיחל לסינוואר את הברכה הבאה: "יחיא אבראהים חסן סינוואר מציין היום יום הולדת 61, ראש הממשל של החמאס בעזה, אז נברך אותו מכאן, שאמן זה יהיה יום ההולדת האחרון שהוא חוגג בחייו". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎קשת12‎‏ (@‏‎keshet12‎‏)‎‏