לפני שבוע דיווחנו לכם נרגשים כי השחקנית הבינלאומית גל גדות, מטפחת בטן הריונית וצפויה להביא לעולם אח או אחות לשלושת בנותיה. אתמול (ראשון) הפתיעה גדות היישר מהוליווד את הקהל שהוזמן לאירוע הפתיחה של שבוע הקולנוע היהודי בסינמטק ירושלים שציין חצי יובל, באירוע שנערך במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון, יוצרים ושגרירים מהעולם.

גדות שלחה ברכה אישית מצולמת בוידאו לקהל היושב באולם ודיברה על התחושות הקשות שמלוות את כולנו בימים אלה ועל החשיבות באירוע מהסוג הזה דווקא בימים אלה: "שלום לכל באי ובאות שבוע הקולנוע היהודי בסינמטק ירושלים. נשמע לי זמן כל כך טוב ומתאים לשבוע כזה - שבוע קולנוע יהודי".

גל גדות במסר מחזק מאז אירועי השבעה באוקטובר (צילום :פרטי)
עוד גדות אמרה: "חודשיים עברו מאז השבעה באוקטובר ואחת התחושות שמלוות את כולנו היא שדווקא הזהות היהודית שלנו היא זו שמעצימה אותנו. כולנו מתחזקים בשייכות הזו: באהבה שבה, הגאווה שבה, השמחה שבה, הנחמה שבה, הערכים שלה והלב הטוב - זה היהודי שיכול לכל קושי ומצוקה. אני מאחלת לכם שיהיה שבוע קולנוע יהודי מהנה של סרטים מכל העולם, של מפגשים עם יוצרות ויוצרים מהארץ ומחול וגם מתערוכה מיוחדת. חג שמח לכולנו, שהיחד שלנו יביא הרבה אור וביטחון".

גל גדות (צילום: רויטרס)
גל גדות (צילום: רויטרס)