חודש אחרי פרוץ המלחמה, כשהם מקפצים בהופעות ליישובי העוטף, חשפו הזוג אליאנה תדהר ולי בירן כי הם מצפים לבייבי ראשון, בן זכר יורש עצר. כעת, הגיע הזמן לצעד הבא והמתבקש - תמונות בייבי באמפ. היום (שני), חשפה תדהר ברשתות תמונות של הבטן ההריונית המתפתחת. להבדיל מנשים אחרות בתעשייה שמצטלמות לבוק הריוני חשוף במיוחד, תדהר שמרה על צניעות וחשפה מתאר של בטן הריונית מבצבצת מתחת לחולצה ומכנסי ג׳ינס, כשהיא מצולמת על רקע שדות טבע של קקטוסים.

מדובר בימים מרגשים מאוד עבור כוכבת הילדים, שחשפה יחד עם בן זוגה את הקשיים שעברו עליהם בתחילת המלחמה, בעקבותיהם כתבו השניים את השיר "בשורה טובה" כדי לבטא את הרגשות שעוברים עליהם: "כבר באותה שבת שחורה, הרגשנו כמו כל המדינה, שאנחנו נמצאים בתוך סיוט, ולא מצאנו את המילים. חשבנו שאולי דרך המוזיקה נוכל לנסות להתחיל להבין מה אנחנו עוברים ולתת לרגשות האלה מקום. כך ניגשנו לכתוב את 'בשורה טובה'", אמרו תדהר ובירן והוסיפו: "אנחנו מאחלים שלכל אדם במדינה כרגע, תגיע בשורה טובה או שלפחות יימצא נחמה בשיר הזה".

כעת כאמור, חשפה הכוכבת את הבטן ההריונית שלה והתגובות המפרגנות מנשות הביצה מיהרו להגיע, ביניהן השחקנית יעל אלקנה, כוכבת הילדים מיקי מוכתר, אנה זק, אגם בוחבוט, בר מיניאלי ומאיה ורטהיימר שעוברת ימים לא פשוטים של טיפולי פוריות אותם חשפה עם הקהל שלה: "אני אנסה לעשות את זה קצר, אנחנו בימים הכי מורכבים ועצובים שאי פעם ידענו, במקביל אני עוברת תהליך אישי של טיפולים של פוריות והורמונים וקיבלתי כדורים שעשו לי מאוד מאוד רע וגרמו לי לסוג של דכאון למרות שזה משהו חיצוני".

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)