הדוגמנית נטלי דדון עומלת רבות למען הסברה ישראלית. בתחילת השבוע היא צעדה בעצרת תמיכה בישראל שנערכה בגרמניה, כשהיא לובשת אוברול שעוצב במיוחד למאורע עם מסר עוצמתי, לוגו של זק"א וכתמי דם באזורים האינטימיים הנשיים, לזכר נפגעות האונס של השבעה באוקטובר. דדון עושה רבות למען הסברת ישראל, אבל רבים בתעשייה לא שוכחים לה את תמיכתה המובהקת בשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בשנה האחרונה.

כך גם כוכב הריאליטי "המירוץ למיליון" אוריאל יקותיאל, ששיתף סטורי של דדון מהעצרת, וכתב: "די נו, שמישהו יתן אותה כבר תמורת החטופים או סתם כמחווה של רצון טוב". הדוגמנית מיהרה לשתף את הפוסט שמשך את תשומת ליבה ולעגה לו שהוא כוכב ריאליטי: ״ואז נתקלתי בזה, צילום מסך מהסטורי של מישהו ״מהתעשייה״.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏

עוד כתבה דדון: "אני מקבלת 99% של אור ואהבה ודווקא האחוז הקטן הזה יגרום לי לעצור ולשאול את הבורא מדוע? למה? מאיפה הרוע הזה? 'סופג בזיונו ידום וישתוק', זה אחד מהאתגרים שלי", והוסיפה כי היא מוכנה להתחלף תמורת השבת החטופים: "שיהיה ברור לכולם, אם כבר העלת הצעה אני מוכנה להחלפה. אם בזכותי ינצלו 135 יהודים ושני בדואים, אני בפנים״, ואז פנתה אליו בנימה אישית: "אתה יודע מי אתה, אני בחרתי לא להוסיף את שמך. שנים שאתה באובססיה, ואני סופגת הגיע הזמן להניח לשנאה, גורלנו משותף".

אוריאל יקותיאל (צילום: אור גפן)
אוריאל יקותיאל (צילום: אור גפן)