אתמול (רביעי), סערה הרשת עקב החשיפה לפיה רונן צור, מקים ומנהל מטה משפחות החטופים, נטש שיחת זום עם המשפחות לאחר ויכוח על רקע פוליטי. לאחר התמיכה המפתיעה של מגיש "הצינור" גיא לרר, שדיבר בשבחו של צור, הגיעה תורה של נופר מור שדווקא יוצאת נגדו וזועמת על התקרית.

גיא לרר ורונן צור (צילום: רמי זרנגר,צילום מסך רשת 13)
גיא לרר ורונן צור (צילום: רמי זרנגר,צילום מסך רשת 13)

בסדרת סטורי שהעלתה הכוכבת לאינסטגרם, בהם נראים צור ונציגה אחת של משפחות החטופים, כתבה: "רק שתבינו, בני משפחתה חטופים. היא העיזה להגיד לו בשיחת זום שהיא לא רוצה שיקללו וכל היום יסיתו את האזרחים נגד קבינט המלחמה שלדעתה כן הופך עולמות להשיב את כולם הביתה". מור המשיכה ותקפה ישירות את צור: "כן כן כבודו מריח ונשמע שאתה "השריף" של משפחות החטופים!!! ושאף אחד מבני המשפחות חלילה לא יחשוב בכלל להגיד משהו שלא לרוחו כי הוא יקבל נזיפה ולא יהיה חלק יותר. נגעלת ממה שאני שומעת ורואה ובאמת עדיף שלא אצפה בטלויזיה כי אני רק מתעצבנת". 

נופר מור נגד רונן צור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נופר מור נגד רונן צור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הכוכבת לא עצרה בסטוריז שנוספים המשיכה לפרוק את זעמה על מנהל מטה משפחות החטופים כשכתבה שהיא מנסה להרגע, אבל זה חזק ממנה ושהיא לא מעוניינת לראות אותו בטלויזיה ובשום ערוץ תקשורת. אולם אז, הגיע סטורי מעניין נוסף, בו כתבה מור את הדברים הבאים: "ואי תקשיבו, להבדיל כן? אבל פתאום נפל לי האסימון שאני מכירה שריף ממין נקבה בול כמו רונן צור. מתנהלת ככה ביום יום באהלן אהלן. על פיה ישק דבר ואם חלילה מישהו יעז לחשוב או להגיד משהו אחרת ממנה, אוי אוי אוי. איזה אופי דוחי".

נופר מור על הבחורה המסתורית  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נופר מור על הבחורה המסתורית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הגולשים, שנותרו סקרנים לנוכח האישה המסתורית, החלו להציף את הכוכבת בשאלות עד שזו היתה צריכה לצאת בהבהרה מפתיעה במיוחד: "לא לא דווקא ממש לא התכוונתי לאופירה", כתבה והתייחסה למגישה אופירה אסייג. עוד הוסיפה: "זאת מישהי אחרת, לא קשור לפוליטיקה או טלויזיה. פשוט מישהי עם אופי חרבנה". 

מור בהבהרה על אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור בהבהרה על אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)