אל פצ׳ינו האגדי, שלא פעם פרגן לגל גדות בראיונות שונים, עומד לשתף איתה פעולה לראשונה בחייו בסרט הפשע "בידו של דנטה". יחברו אליהם ג'רארד באטלר, ג'ייסון מומואה וההעתק הארגנטינאי של מרגי שלנו, השחקן לורנזו זורזולו.

גל גדות ב-''לב של אבן'' (צילום: באדיבות נטפליקס)
גל גדות ב-''לב של אבן'' (צילום: באדיבות נטפליקס)

חיים שכאלה, הסוף

ליאורה נפרדת מעמוס אטינגר, שהיה נשוי שלוש פעמים, הכיר בבת מחוץ לנישואים, התמחה בירידה לפרטים בחיי אחרים, אך שמר בקנאות על פרטיותו

בשבוע האחרון הלכו לעולמן כמה דמויות אייקוניות שכיכבו מעל דפי העיתונות ובשמי הבוהמה מאז המילניום הקודם: הפזמונאי, התסריטאי והמשורר עמוס אטינגר, האיש והאגדה כושי רימון ואלי פיליבה.

אטינגר, המנחה הנצחי של התוכנית המיתולוגית ״חיים שכאלה״, היה נשוי במשך 30 שנה לעיתונאית תמר אבידר ז״ל, שהייתה מבוגרת ממנו בשמונה שנים. לשניים בן משותף, אבי, שעובד ככותב לתוכניות בידור. אשתו השנייה של אטינגר, שריל, הייתה אמריקאית שצעירה ממנו ב־15 שנים. כשהיה בן 67 הכיר את ילנה, זמרת אוקראינית בת 22, שאותה פגש באירוע של הסוכנות במולדתה. אחרי שנה וחצי של רומן סוער, הם התחתנו. אטינגר, שהתמחה בחייהם של אחרים, לא שש לחשוף את שלו. הוא וילנה כיכבו שנים בתוכנית שנקראה “חיים ושירים כאלה", שבה סיפר מה עמד מאחורי כתיבת שיריו. ילנה, מצדה, הייתה שרה אותם.

ממודעות האבל שפורסמו השבוע נפקד שמה של ילנה, ויודעי דבר יודעים לספר כי לפני כשלוש שנים היא עזבה לארה"ב והותירה את אטינגר לבדו, עם המטפלת שלו, דידי. לאטינגר יש גם בת מחוץ לנישואים, ששמה שמור במערכת וכיום היא בת 35, מרומן שהיה לו בתקופת נישואיו לאבידר. אטינגר הכיר באבהותו.

משה כרמי, החבר קרוב של אטינגר, למה ילנה עזבה?

״אני חושב שהם מיצו את הקשר. הוא היה מאוד סגור בכל מה שקשור לחיים הפרטיים שלו. קנאי לפרטיותו. הייתה ביניהם אהבה גדולה ואותו חזון והשקפת עולם. היא לא מתקשרת איתי. ניסיתי לדבר איתה גם אחרי מותו, אבל היא ניתקה את עצמה. אין לי מושג מה עובר עליה ומה היא עושה״.

לעמוס שני ילדים נוספים, בן ובת, שנולדה ממערכת יחסים שהייתה לו בזמן שהיה נשוי לתמר אבידר.

״אני לא יודע פרטים, אבל אני רוצה להוסיף עוד משהו. עמוס היה ענק תרבות, וזה לא נתפס בעיניי שההלוויה שלו הייתה כל כך קטנה. מנסה להאמין שזה בגלל המצב. הגיע לו יותר״.