אחרי שהתאוששה וחזרה להצגת היחיד שלה, “נדלר", דפנה רכטר שוב לא במיטבה וכתבה ברשתות החברתיות: “יש לי שתי מחלות. דיכאון ומחלת ההתמכרות. את שתיהן אי אפשר לראות עליי. זה לא אומר שהן לא קיימות. בתוכי. כל הזמן. אני שמה את השריון ויוצאת עם מסיכה אל העולם. אבל לפעמים הן מתפרצות כל כך חזק, שאין שריון מספיק עבה כדי להגן על העור החשוף שלי. אין מסיכה מספיק חייכנית כדי להגן על העצב שלי. אז אני חולה. לא רואים את זה, אבל אני מרגישה נורא".

דפנה, מצטערת לשמוע.
״אני מעדיפה שלא להגיב, היה לי רק צורך לשתף״.

דפנה רכטר (צילום: רענן כהן)
דפנה רכטר (צילום: רענן כהן)


> רינת גבאי, כוכבת הצגת הילדים לחנוכה, “כוכבי האור - יחד ננצח", פגשה בהפתעה את ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, רגע לפני העלייה לבמה, יחד עם השחקן הבלתי מתכלה, טוביה צפיר, שמככב אף הוא בהצגה. גבאי סיפרה לבן חיים כי לאחרונה עברה להתגורר בעיר וכי היא מאוד מרוצה שם.


> ביום חמישי שעבר נערך באופקים אירוע מרגש במיוחד, הדלקת נר ראשון של חנוכה בסימן ״גבורת נשות עוטף ישראל". מי שיזמו את האירוע היו נשות ראשי הרשויות בנגב המערבי, יחד עם שרת התחבורה, מירי רגב. ריטה, נרקיס, זהבה בן וירדנה ארזי הזמינו כל אחת מהן את הגיבורה שלהן לבמה, וחן זנדר, ששכלה את אחותה נועה במסיבה בנובה, הנחתה. לקראת הסיום עלתה לבמה רחל אדרי הגדולה מהחיים ולקול תשואות הקהל שרה את “התקווה" ביחד עם השרה רגב, נשות ראשי הרשויות ונועה קירל.