ביום בשישי האחרון הגיעו הבשורות המרות לפיהן שלושה חטופים ישראלים נהרגו בשוגג על ידי כוחותינו, למרות שאחזו בדגל לבן ורצו ללא חולצות. יותם חיים היה בין החטופים שנהרגו וכעת, השחקן והזמר שחר טבוך נפרד מחיים שהיה חברו, כשהוא מלא בחרטה שלא הספיק לפגוש אותו. בפוסט מרגע שהעלה, פרק טבוך את תחושותיו על הטרגדיה הנוראית בה נהרג החטוף הישראלי מאש כוחותינו.  

"יותם אני מצטער, כולנו מצטערים. סליחה", כתב טבוך והוסיף: "את יותם הכרתי כבר ב-2021 ונשארתי בקשר פה ושם. יותם גאון בכל דבר שהוא נוגע בו. הא מלך החתולים ואיש שיחה עם עומקים בלי סוף. הכי יפה בעולם והכי מוכשר. עם הטעם הכי טוב במוזיקה. השבת יצאה והלב שלי פשוט יוצא מהמקום." אמר וסיים עם רגשי חרטה וכאב: "יותם אני מצטער שלא נפגשנו בסוף ושלא באתי לבקר בכפר עזה ודחיתי את זה כל הזמן. סליחה."

כידוע, במסגרת עסקת החטופים, שוחררו שבויים רבים משבי החמאס, אולם רבים נוספים עדיין נותרו עמוק בלב עזה. חלק מהשבויים שחזרו כבר פרקו את תחושותיהם ברשתות, ביניהם גם איתי רגב ששב מהשבי עם אחותו מיה. בסטורי מרגש שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, כתב רגב: "עדיין לא מעכל מה עברתי, ואת זה שאני בבית, אבל רציתי להגיד לכולכם המון תודה. תודה שלא עצרתם לרגע, ושנלחמתם עלינו עד השנייה האחרונה. תודה שאתם נלחמים על שאר החטופים, וכמובן תודה לחיילי צה״ל, שנלחמו וממשיכים להילחם עבורנו ועבור המדינה״.

איתי רגב בתגובה ראשונה מאז חזרתו הביתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי רגב בתגובה ראשונה מאז חזרתו הביתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)