אמיליה אלוני בת החמש שנחטפה לעזה, שם הוחזקה יחד עם אמה דניאל במשך 48 ימים, שוחררה בחודש שעבר מהשבי. לפני שבוע וחצי, הילדה המתוקה עם השיער הזהוב והחיוך הכובש, שבה לגן הילדים שלה בסרטון שריגש את כולנו. אמיליה חוזרת לאט לאט לחייה הקודמים וכעת היא מגשימה חלום, ופוגשת את כוכב הילדים האהוב עליה. יובל המבולבל פגש בשישי האחרון את אמיליה המתוקה, שיתף תמונה שלהם יחד וכתב: "ברוך שובך אמיליה ביום שישי האחרון זכיתי לפגוש את אמיליה הנסיכה שחזרה אלינו מהשבי של חמאס. המשפחה אמרה שהיא מאוד מתרגשת לפגוש אותי אבל אני התרגשתי לא פחות לפגוש אותה", כתב כוכב הילדים.

אמיליה אלוני בת ה-5 בפתח גן הילדים (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
אמיליה אלוני בת ה-5 בפתח גן הילדים (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בהמשך, סיפר על המפגש המרגש: "כשהגעתי לפתח הבית אמיליה קפצה עליי ונתנה לי חיבוק גדול, הצחקתי אותה, עשינו פרצופים, שרנו יחד את השיר ״גיבור על״ ורקדנו את 'מסיבת ריקודים' ובסוף הפעילות היא אמרה לי : 'יובל בבקשה אל תלך, תישאר עוד קצת….' (כמובן שנשארתי וקבענו להיפגש שוב). אמיליה היקרה אני מאחל לך שתמיד תהיי שמחה ומאושרת, אני רוצה להגיד לך תודה שבזכות המפגש שלנו זכיתי לראות בתקופה הקשה שכולנו עוברים - נקודה של אור בעיניים התמימות שלך. ברוך שובך נסיכה קטנה".

בחודש שעבר, עלה יובל המבולבל לכותרות כשהקדיש סרטון מצמרר למען הילדים החטופים בשבי העזתי. בסרטון המדובר, נראה הכוכב כשהוא מתכונן לעלות לעוד הופעה מול קהל של ילדים שמחכה לראות אותו, אלא כשהגיע לבמה, ראה אולם מלא כיסאות ריקים עם תמונות הילדים שנחטפו בידי חמאס. על הסרטון המצמרר כתב הכוכב: "כבר חודש שלם, שהילדים היקרים והאהובים שלנו, נמצאים בשבי החמאס", כתב המבולבל והוסיף: "הסרטון הזה מוקדש להם, בתקווה שהם ימצאו את הכוחות, להתמודד עם המציאות הקשה שהם עוברים - ממש כמו גיבורי על, אני מחכה ליום שבו ניפגש כולנו יחד, נתחבק , נשמח ונשיר ביחד".