בשבוע שעבר הביצה רעדה כשהפאוור קאפל נועם טור והזמרת קרן פלס שיתפו ברשתות החברתיות כי הם מפרקים את החבילה אחרי 12 שנות זוגיות ושני ילדים משותפים. זה לא דיווח על עוד פרידה בביצה, שאחריה עוברים לידיעה הבאה שתופסת את כותרות מדורי הבידור, אלא זאת טלטלה של ממש.

למה האירוע הזה כל כך הסעיר את כולם? כי פלס וטור הפכו לסמל לזוגיות יציבה ונורמטיבית בביצה לא יציבה ולא נורמטיבית. הם נתפסו - לפחות כלפי חוץ, כפאוור קאפל מקסים מהמושב שמגדל בנחת שני ילדים מתוקים וילדה שהזמרת אימצה. כאלה שמייצגים את ארץ ישראל היפה. שניהם יפים, אינטליגנטים, מוכשרים ותג איכות מתנוסס מעל כל אחד מהם. טור נשאר מאחורי הקלעים, למרות אינספור הזדמנויות והצעות שקיבל לחזור לקדמת הבמה, מאז שנחשף לראשונה ב"הישרדות", ופינה את מקומו לאשתו האמנית שלקחה את מלוא הפרונט והוא היה שם לפרגן, לאפשר ולהכיל את התהילה סביבה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קרן פלס, נועם טור (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)
קרן פלס, נועם טור (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)

הם הוכיחו שניתן לנהל חיי משפחה בריאים וטובים גם כשאתה שוחה בתעשייה כל כך מלוכלכת של בגידות, רכילויות ואינספור הצעות ופיתויים. ההודעה על הפרידה המפתיעה הפכה לשברו של החלום הישראלי, איך ייתכן שאפילו זוג כזה נורמטיבי ומוצלח לא מצליח לשרוד את מוסד הנישואין? האם זוגיות עד שהמוות יפריד, זה מושג שפשט סופית את הרגל?

שלל שמועות נפוצו במרוצת השנים על הזוג ששמר על חיי נישואים הרחק מאור הזרקורים, ביניהם על הקשר החדש של פלס עם אמיר דדון, ששיחקו יחד בהצגת הקברט "בלילה 1 באפריל". למרות הכחשות גורפות של הצדדים ולמרות שהשמועות שירתו את יחסי הציבור של ההצגה. פלס וטור אף עברו יחד לפני שנתיים משבר רפואי גדול, שהפתיע את הזמרת באמצע החיים, בעיה נוירולוגית מורכבת ממנה סבלה, שלטענתה הפגישה אותה לראשונה עם המוות. טור היה שם בשבילה ונראה כי מהמשבר הרפואי הקשה, השניים רק התחזקו יחד. כעת מסתבר שלא כך פני הדברים.

אמיר דדון (צילום: רגב טל)
אמיר דדון (צילום: רגב טל)

היו גם לא מעט שמועות על טיב מערכת היחסים, נושא הנאמנות של השניים ולחשושים על מערכת יחסים פתוחה בהסכמה. שמועות שהזוג מעולם לא הכחישו או אישרו, אבל הכל כמובן בגדר רב סרן שמועתי, ואין להם כל ביסוס בשטח. בהודעה על הפרידה כתבו השניים: "כל שבר או משבר רק קרבו אותנו יחד, להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו".

גם ההתייחסות שלהם על אהבה רומנטית שנגמרה: "אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית", הולידה חשדות על קשר חדש של אחד מהצדדים, שהוביל לפרידה. כולנו סקרנים לדעת מה הוביל להחלטה המשותפת על הפרידה. אף אחד מבחוץ לא יודע, בטוח זה מורכב יותר מעוד כותרת או שמועה שנפוצה. זה שלהם, ולא שלנו ולא עניינו, על אף שהם זוג מפורסם, אבל זה לגמרי יצר שבר ופגיעה באמון של כל מי שעדיין מאמין בנצחיות של אהבה, שלא כל מה שנראה נוצץ - אכן כך. 

קרן פלס, נועם טור (צילום: ענת מוסברג)
קרן פלס, נועם טור (צילום: ענת מוסברג)