המאמן המיתולוגי שלמה שרף קבר ב-11.10 את נכדתו מאי נעים ז"ל בת ה- 24, שנרצחה בשבעה באוקטובר. מאז, הוא יושב בביתו במושב גן חיים ולא מוצא מנוח מהתנהלות של הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. כעת שובר שרף שתיקה, ויוצא בסרט ובו זעקה גדולה נגד ראש הממשלה נתניהו.

שלמה שרף (צילום: נאור רהב)
שלמה שרף (צילום: נאור רהב)

בסרט שצילם, אומר הסבא השכול בכאב גדול ודמעות בעיניים: "לא חשבתי בחיים שבגיל 81 אני אצטרך לקבור נכדה, זה מתחבר לי, השואה עם הנכדה והכל, אני כואב ומתפוצץ בתוכי כשאני רואה את השקרן הזה מנהל את המדינה. אתמול כשעוד לא קברו את המתים, הוא מופיע בהדלקת נרות במשטרת ישראל והופך את האירוע הזה למופע של סטנד אפ. איך יכול להיות שראש ממשלה מופיע בצורה כזאת? זה לא יכול להיות, זה ראש ממשלה? 140 אלף פליטים במדינת ישראל שאין להם בית שהבתים שרופים, שהם מתגלגלים בבתי מלון, משפחות של ארבעה חמישה ושישה בחדר של עשרים מטר, במקום לדאוג להם, דואגים להעביר את הכספים לסטרוק? (אורית סטרוק, שרת התיישבות והמשימות הלאומיות) כל הלהקה הזאת בושה הם גונבים את המדינה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yalla Tikva‎‏ (@‏‎yallatikva‎‏)‎‏

שרף המתוסכל המשיך והחל למנות את הכספים הקואליציוניים שהסעירו מדינה שלמה: "100 מיליון שקל עבור שירותי דת שונים, לא יודע מה זה, 39.5 מיליון שקלים חיזוק הזהות היהודית, 177 מיליון שקלים להגדלת שכר המורים החרדים, מיליארד שקל לתמיכה במוסדות התורניים, ועוד ועוד", כשהוא מוסיף קריאה להתפטרותם המיידית: "80% מהעם לא מאמינים בממשלה הזאת. למה הם לא קמים והולכים ומצילים את הכבוד של עצמם? של המשפחות שלהם, של הילדים שלהם? בשבילו טוב המלחמה, זה מחזיק אותו על הכיסא הלאה, הידיים שלו מגואלות בדם של הילדים והנכדים שלנו, הוא אשם באסון הגדול, שקרה למדינה, בחיים הוא לא יכול להתנער מזה, הם הביאו אותנו למצב הזה, והם צריכים ללכת הביתה, כולם בלי יוצא מהכלל. אני קורא היום לבחירות. העם, אני מאמין גדול בעם, תראה את האחווה בין החיילים, מישהו מהם בגולני מדבר שם? מי ממרוקו מי מפולנייה? הם נהרגים אחד בשביל השני, מהם צריכה לקום היום מנהיגות חדשה, אמיתית. כל מה שהיה עד עכשיו זה כאין וכאפס למה שיהיה כשהמילואים יחזרו הביתה והם ישתחררו ויעלו לכנסת". 

מאי נעים ז''ל (צילום: גיל ריבה)
מאי נעים ז''ל (צילום: גיל ריבה)