לפני ארבעה חודשים, צעד כוכב "חתונה ממבט ראשון", יוגב אלקיים בשביל החופה בפעם השנייה בחייו, הפעם לא במסגרת תוכנית ריאליטי, ונישא לבחירת ליבו, דנית גרינשטיין. השניים היו צפויים לחגוג היום (שני) את הסטטוס החדש כזוג נשוי, בירח דבש חלומי ביפן, אלא שהמלחמה טרפה את הקלפים ושינתה את תוכנותיהם. יוגב התגייס למילואים, והשניים נאלצו לבטל את חגיגות ירח הדבש. כעת כותבת אשתו הטרייה לבעלה המשרת במילואים: ״היום היינו אמורים לחגוג את ירח הדבש שלנו ביפן, בפועל נמצאים במילואים ומתפללים לימים שקטים. אז מאמיק שלי מזל טוב לנו, ולעוד שנים טובות ומאושרות אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך״.

בתקופה האחרונה, כוכבי "חתונמי" עלו לכותרות במספר היבטים שונים. זה התחיל בגל פרידות של מתמודדי הריאליטי, כשנודע שחן דריקס ויוסי עזרא, מתמודדי העונה האחרונה החליטו לסיים את הקשר לאחר עשרה חודשי זוגיות ומגורים משותפים. עזרא נצפה מאז צמוד לשרית פולק גרושתו של סטטיק, אולם הכחיש שמדובר בקשר רומנטי. מלבדם, גם טל רואה ורון שוורץ, זוג נוסף שיצא מריאליטי החתונות, החליט להיפרד לאחר שנה של זוגיות, ואילו אתמול (ראשון), נודע שתומר ויואנה, גם הם יוצאי העונה האחרונה, נמצאים במשבר ביחסים שלהם.

נמצאים במשבר ביחסים? תומר ויואנה (צילום: צילום מסך קשת 12)
נמצאים במשבר ביחסים? תומר ויואנה (צילום: צילום מסך קשת 12)

אולם, לא כל החדשות קודרות מכיוון יוצאי "חתונמי". בשבוע שעבר הודיעו הגר משה וניר פור, אחד הזוגות הבולטים ביותר שיצאו מהפורמט כי הם נמצאים בהיריון שני לאחר שבינואר האחרון נולדה בתם הבכורה. בהמשך, הכריזה גם דנית ליבנת, שאמנם לא מצאה אהבה בתכנית אבל התארסה לפני ארבעה חודשים לבכיר ליבה נועם שפירו, שגם היא נמצאת בהיריון ראשון ומרגש במיוחד. 

איך יפה לה היריון. הגר משה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איך יפה לה היריון. הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)