כשהוא לא נכנס לעזה ומשמח חיילים, או שכהוא לא מתפקד כאבא טרי, הסטנדאפיסט הנודע גיא הוכמן הגיע להופיע מול תושבי אופקים. בקהל, קלט הוכמן בשורה האחרונה את רחל אדרי, הלוא היא רחל מאופקים, שהפכה לסמל העיר בתחילת המלחמה, כשהצליחה לשטות במחבלים למשוך זמן כשהציעה להם תה ועוגיות. הקומיקאי לקח את רחל לקדמת הבמה תוך כדי שהוא צוחק ואומר לה: "את באה איתי לשורה ראשונה. את יוצאת מפה היום עם מישהו". רחל, שכבר גרמה למדינה שלמה למעט נחת ואתנחתא קומית, זרמה עם המאורע וענתה: "מי יקח זקנה כמוני?".

הפכה לגיבורה לאומית וזכתה למחוות קומיות. רחל אדרי meme (צילום:  midjon.ai)
הפכה לגיבורה לאומית וזכתה למחוות קומיות. רחל אדרי meme (צילום: midjon.ai)

בהמשך, עשה הקומיקאי עם הגיבורה הלאומית סימולציה לאותו אירוע קשה בו הוחזקה כבת ערובה בשבת השחורה, כשהוא על תקן חמאס והיא גילמה את עצמה, רחל הגיבורה מאופקים. אדרי לקחה את המיקרופון ואמרה לקהל: ״אני רוצה לומר לכם, חמישה רוטוויילרים וניצחתי אותם״. הוכמן סיים את המופע בדברים הבאים: ״עצם זה שחודשיים אחרי הזוועות, יושבים פה 400 ישראלים בקהל ומצליחים לצחוק, זה החוסן שלנו, זה הניצחון שלנו. דווקא באופקים. ואנחנו נמשיך ונצחק וננצח!".

הוכמן, כמו רבים מהסלבס בביצה המקומית, התגייס למילואים כבר בתחילת המלחמה כשהוא משאיר בבית את אשתו אביה עם צירים בחודש תשיעי להריונה. הוא כמובן סחט מהלימונים, לימונדה ויצר גם מהסיטואציה האבסורדית תוכן קומי משובח. בהמשך, נכנס הוכמן ללב עזה בליווי חיילי צה"ל וקיים מופע סטאנדאפ ללוחמים שבשטח.

גיא הוכמן גויס למילואים (צילום: מתוך אינסטגרם)
גיא הוכמן גויס למילואים (צילום: מתוך אינסטגרם)